fredag 4. mars 2011

God helg!

Og tusen takk for alle besøk og koselige hilsner.  Full fart med aktivitetsdager, jobb, intervju og VM, men min kjære mamma er her og bistår med ungepass, husvask og rydding:-) Snille mamma! 

Når jeg skal bli inspirert, bruker jeg ofte utenom andre blogger, google bilde-søk til dette.  Så da jeg skulle pynte konsollbordet i tv-kroken fant jeg noen bilder jeg likte, og tok litt fra ettog litt fra et annet.

I morgen blir det Outlet Vestby, badeland Sarpsborg og søta bror, hurra:-)  Riktig god helg, søtinger!

9 kommentarer:

  1. God helg til deg også,Marianne!
    Flott konsollbord.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. GOD HELG til deg også Marianne ☺

    Flotte bilder!!!

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  3. hei på deg,
    ønsker deg en riktig god helg,
    klem sylvia

    SvarSlett
  4. Nå er det SÅ nyyyyydelig vær her, Marianne, så nå trur jeg du må revurdere beslutningen om å forlate bygda i helga! :))

    Riktig god helg! ...og forsøk å slappe av litt! Du bærer på en skatt vet du! ;)

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder, hjertelig god helg til deg Marianne...klem fra Mona

    SvarSlett
  6. God helg, og kos deg :)

    Ble veldig flott :) like særlig godt de to bøkene med pynt oppå :)

    SvarSlett
  7. Herlig blogg!
    Legger meg til som følger!
    Klem

    SvarSlett
  8. En riktig koselig helg til deg og dine:)
    klemklem

    SvarSlett
  9. Ha en travel, men koselig helg! Om du vil ha alternative fastelavnsbolle-inspirasjon, så klikk innom meg!!
    Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.