fredag 11. mars 2011

Blomster gjør meg glad!


Ja, jeg merker det.  Når friske blomster kommer inn i hjemmet vårt, så lyser det glede i rommet.  Jeg tror jeg har blitt avhengig av det, jeg..  Kanskje ikke den verste lasten...  Denne koppen med perleblomster kjøpte jeg på Mestergrønn idag til 40,-, det var ingen upris.  Eida Helene bestemte at vi også skulle ta med en stor bukett med rosa tulipaner, og jeg sa meg ikke uenig i det.
Ellers flyr dagene, det er vanvittig mye å gjøre på jobben nå.  Når man i tillegg har stor mage og tre barn som skal hit og dit har det begrenset bloggingen min.  Jeg vil så gjerne legge ut to flotte awarder jeg har fått, besøke dere og kose meg med tips og inspirasjon, men jeg står mest på hodet:-)  I morgen skal det bli bena på bordet, lys og peiskos på meg, skal ha et døgn alene hjemme og husker ikke når det skjedde sist. (Eller når det vil skje igjen;-)) Gleder meg utrolig til det selv om jeg elsker å ha familie og venner rundt meg, så tror jeg det blir veldig godt.  Skal kjøpe interiørblader, lage meg god mat og nyte roen med lillegull som sparker i magen.  Og så blir det jo veldig kjekt å få familien hjem igjen på søndag:-) 

Har hentet bilen på service idag, 23.000,- kroner forsvant før jeg fikk nøkkelen tilbake..Kjedelig, for jeg er igrunn av den oppfatning at bilens utgifter etter kjøp bør begrenses til bensin, spylervæske og litt olje..Hehe.
Må ta med dette bildet av lillemor, hun satt så tålmodig og venta på søskenene sine da de skulle komme fra skolen idag...Sikkert slik som jeg kommer til å sitte og vente på dem på søndagen...  Kjøp deg en bukett og nyt helga, klem fra

16 kommentarer:

  1. Blomster er så koselig, det blir man glad av, ja :)
    Nyt din hjemmealenetilværelse, det er godt av og til, i små doser :) Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  2. Ja, helt enig at "blomsteravhengighet" er av det gode:) Kos deg i helgen, klem fra Mona

    SvarSlett
  3. 2 buketter er kjøpt her i dag,
    nydelig, ja avhengig av det jeg å,
    så skjønt hun venter,
    ønsker deg en nydelig helg,
    her smelter snøen å sola skinner.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Hei Marianne!
    Nå var det nesten så jeg ble LYKKELIG - da jeg leste at du skal ha huset helt for deg selv et døgn og at du skal sitte med beina på bordet og bare KOSE deg! Det har du jammen meg GODT AV! :))

    Det har blitt tulipaner til helga her også..lyselysegule...sammen med kvister som har nydelige, små rosa blomster. Er så koselig så!!
    Kjempegromt bilde av veslesnuppa som sitter og kikker og venter da!! Åååå!

    Håper du får ei herlig avslappende helg, Marianne!

    God klem fra June

    SvarSlett
  5. Er nok avhengig av friske blomster! Det er alltid så koselig å ha det i hus.
    Ha en nydelig fredag,Marianne!
    Klem Christina

    SvarSlett
  6. Kjenner meg så veeldig godt igjen - slapp av og kos deg MASSE:-D
    Og blomstene er deg vel unt!
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  7. Hei::) Så koselig innlegg! Det er godt med litt tid for seg selv , da får man mer overskudd! Jeg unner deg dette, da du snart venter nummer 4 irekken og får nok å holde på med:) Koselig!!
    Kos deg med mat og blader i kveld:)

    Klem og smil fra Brit Olaug

    SvarSlett
  8. Hei Marianne:)...hva er det jeg leser?? jeg tror ikke jeg har fått med meg at du venter nr. 4??!
    Så fantastisk! Guri meg, flotte deg. Masse gratulerer.

    Men jøss... bare skarve 40 kroner for denne utrolig koselig koppen med blomster? Jøje meg.. trodde ikke de butikkene fantes lenger jeg.. haha :o)

    Skjønt bilde av ei minst like skjønn jente som venter:)
    Ha en fin helg Marianne, og koos deg:))
    God klem fra Line

    SvarSlett
  9. har forresten en utfordring pågang :)
    Vil du være med??
    http://sjarmerendechic.blogspot.com/2011/03/utfordring-ditt-favoritt-rom.html

    SvarSlett
  10. He,he - jammen trenger vi blomster - det SNØR!!!! Urgghhh!
    Den skjønneste blomsten var likevel snuppa på kjøkkenbenken *S*
    Håper du fikk et flott døgn med ro og magespark.
    En riktig god uke til deg - klem fra Liv

    SvarSlett
  11. Koselig med nye, friske blomster til helgen! Jeg kjenner meg igjen i den "avhengigheten" :)Håper helgen din ble like avslappende som den var tenkt, og at du koste deg skikkelig!
    God ny uke!
    klem fra Hedda

    SvarSlett
  12. Herlige vårtegn..og en nydelig prinsesse
    God uke til deg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  13. Blomster er slettes ikke den verste lasten nei ;-)
    Håper lørdagen gikk med til å gjøre minst mulig på lengst mulig tid - alltid godt med sånne dager fra tid til annen!

    SvarSlett
  14. Hei!
    Skjønner godt at det er deilig med tid alene - håper du fikk en god helg og virkelig nøt litt rolig (?) tid! Viktig å slappe litt av med stor mage!!! Perleblomster er både nusselige og nydelige - fikk lyst til å kjøpe jeg også :-)
    hilsen fra Cathrine

    SvarSlett
  15. Så fint innlegg! Magesparkene må du nyte, det savner jeg virkelig selv! Tanken på at jeg ikke skal oppleve det igjen liker jeg ikke helt, men det er jo veldig kos med en liten tass som ler av fryd og lykke over et lite smil! Ikke mye som skal til!!
    Klem

    SvarSlett
  16. herlig å titte rundt her inne*smil*

    ...og jeg er så enig så enig med deg: Blomster gjør susen både for interiør og humør!*smil*

    ...Jeg handler inn så ofte jeg kan...*blunkesmil*

    God kveld!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.