søndag 6. mars 2011

"Venner er bonusfamilie"

 Hei, avslutter dagen idag med noen stemningsbilder fra en kjempedag med utrolig flotte venner!  Nå må jeg i fht overskrifta understreke at jeg har en fantastisk familie og svigerfamilie og hadde hatt de som venner om det ikke hadde vært slekta, altså;-)
Barnebordet.  Amalie har kjent disse hele sitt liv, det er hennes barselgruppe vi har hatt her idag.
 Kaffe og kaker iblandet en hel haug med latter ble inntatt i peisstua etter middag og dessert.
 På sånne dager som dette skjønner man hvor heldig man er som har slike folk rundt seg, i tykt og tynt. 
Da har vi ryddet og planlagt uka, de beste søndagsønsker fra meg til nettopp deg!
PS!  Får av og til spørsmål under innlegg som jeg har publisert for en tid tilbake.  Jeg svarer under det innlegget som spørsmålet har blitt stilt om noen lurer:-)  Gullklem,

10 kommentarer:

  1. Nydelige ord, heldige deg som har en så flott familie! har lagt meg til som følger på bloggen din, og gleder meg til å følge deg videre, klem fra Mona

    SvarSlett
  2. Så koselig dere har det:)Nei skjønte ikke helt hva du skrev ,det var ihvertfall noe om Hortensiaen:)Det pleier gå litt fort noen ganger her og på tastaturet:)
    ha en riktig fin mandag..
    klemklem

    SvarSlett
  3. Ja, helt enig.. Det er så viktig med slike venner..

    Ser ut som dere har hatt en fantastisk fin dag,

    Ønsker deg en fin uke.

    Klem Birte

    SvarSlett
  4. god morgen Marianne,
    så deilig med venner og familie når en kan kose seg sammen,
    ser ut som
    et hyggelig selskap,
    heldig som har et så stort kjøkken,
    spørsmål ja..
    det nærmer seg vel reportasje nå?
    vet du noe?
    klem fra sylvia som ønsker deg en vakker dag.

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder! Det er viktig å ta vare på vennenene sine :-) De er der i tykt og tynt :-)

    Jeg ønsker deg en super uke :-)
    Klem fra Janincke

    SvarSlett
  6. Hei på deg.
    Koselige bilder, og helt enig, gode venner er "den beste familien" man kan ha.

    Ønsker deg en riktig fin uke.

    SvarSlett
  7. For noen koselige bilder Marianne! Også barnebordet da. Gullungene:)
    Ser ut som dere hadde en fiin dag.
    Morsomt bildet av dere venninnene under her også. Dere ser ut som litt sånn "Tuppen og Lillemor" i den gedigne benken der:o) Herlige bilder.
    ..og mmm.. så ut som noen skikkelig gode kaker der også.. Hihi.
    Ønsker deg en knallfin start på en ny uke.
    Gode klemmer fra Line

    SvarSlett
  8. Hei Marianne :) Det er sant det du skriv, gode venner er gull verdt i livet. Ser ut som heimen din er ein god plass å vere. Her er det varme og gjestfrihet, og det er jo det aller viktigaste i ein heim :)Ha ein fin mandag. Klem Kristina

    SvarSlett
  9. Ingenting kan måle seg med gode venner, ha en toppers mandag...det så veeldig koselig ut.

    SvarSlett
  10. Venner er som livets gull. En må ta vare på sånne stunder!!!
    Tenk at dere har kontakt med hverandre enda. Jeg har ikke fått til det helt, men jeg har da to fra den tida. (Nina - og deg, siden jeg ble kjent med deg på den tida!) Hurra!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.