søndag 6. mars 2011

Fastelaven: sosialt og småhektisk..

Ups, det er visst fastelaven (god fastelavensdag;-)) idag, så turboMarianne har pyntet bordet på en meget enkel måte: kirsebærgrener lagt utover og hvite fjær fra en allerede kattangrepet englevinge som jeg hadde liggende, ble resultatet. 
 Etter en fantastisk familiedag igår med bading og shopping, kos og moro, er okstesteika nå klar og venter på at barselgruppa mi fra Vollen i Asker med fam. skal komme. 
Desiree, Ellen, Hilde og meg. 
 Tenk, nå har vi kjent hverandre i over 11 år og har en utrolig kjemi!  Min kjære tok med seg gjengen på Budor skianlegg nå mens jeg og magen steller hjemme og dekker voksen- og barnebord.  Vi blir 16 tilbords og kakene skal lages, ups, så "hei" på lenge;-)

3 kommentarer:

  1. Karoline Jakobsen6. mars 2011 kl. 17:50

    Heisann :)

    Jeg forsøkte å sende en mail til deg, men jeg ikke om du fikk den? Kanskje du ikke bruker den mailen...

    hilsen karoline :)

    SvarSlett
  2. Koselig at dere har slik samhold da :)

    Her ble hele fastelaven avglemt, får si at de gjorde seg ferdig med feiringen i barnehagen på fredag for vår del... :)

    SvarSlett
  3. Hei Karoline og tusen takk for kommentar og mail, den har kommet men Tårnfrid har hatt det hektisk og ikke rukket svare deg, hold ut;-))) Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.