fredag 25. mars 2011

Kjente ting i blogglandia, derfor også litt om klesshopping...

Hei og hå, store og små!  God vaffeldag, her skal vi feire den "kjente" dagen med vafler på setra nå.  Smijernsform på vedovnen...Herlig! 
Uka har igjen løpt avgårde.  Ultralyd, legebesøk, jordmortime, jobb og familie.  Ser virkelig frem til påsken og permisjon fra 1.mai, can't wait!   ! 
 Ranukler og litt nytt ellers; nye kopper fra Green gate og glasslysestaker fra Lisbeth Dahl ble med hjem fra Puslekroken på Rena.   
 -Ser for meg påskesjokoladeegg oppi dem om noen uker, det gule på koppene gir en slik stemning synes jeg.
Jeg er nok en veldig god kunde i denne butikken, og da var det ekstra gøy å vinne Durance vaskemiddel og skyllemiddel siden jeg ble FBvenn nr. 500.  Mye fint inetriør, men jeg handler mest klær der.  Container, Noa Noa, Creem etc... 
 Kjærlighet ved første blikk....
 Denne vårkåpa kjøpte jeg idag, falt helt for den. Ble så inspirert på Fashion Award på Hamar.  Var der sammen emd svigers og husfrue 2 på mandag...Mye fint nå, mange detaljer på denne kåpa.
 Så da håper jeg du får en fin fredag med eller uten vaffel.

Og neste gang skal jeg vise dere noen magebilder:-)  God helg til deg fra meg.

15 kommentarer:

  1. Det var litt av en shopping tur. :)
    Likte den kåpa ja.Unik lekker!
    Mavebilder er spennende ja. Må følge l itt med fra sidelinja vet du.:)
    Håper formen er fin, høres i alle fall slik ut. Stor helga kelm!
    Line-Cathrin

    SvarSlett
  2. Fine ting du har kjøpt deg. Er jo alltid gøy med noe nytt :)
    Ser det er flere enn meg som skal kose seg med vafler i kveld, men smijernsform er ikke jeg så heldig å ha.
    Ha en fin vaffeldag og helg!

    SvarSlett
  3. Den var fiiin! Vaffler hørtes nammm ut, lenge siden jeg har spist det! Blir spennende med magebilder! Kos deg med vafflene!!

    SvarSlett
  4. Så utrolig nydelig kåpe....og andre fine ting du har fått deg. Får liksom litt ekstra lyst til å shoppe når våren nærmer seg. Ha en fortreffelig helg....klem fra meg

    SvarSlett
  5. heisan.
    fine ting du shoppet deg,
    så koselig en vaffel dag du skal ha,
    god helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Vafler på setra hørtes veldig koselig ut!
    Når jeg tenker etter har vi både et par setre og vaffeljern til vedovn, vi har bare aldri tenkt på å koble de to. Kanskje vi skal det nå *s*
    Nydelig kåpe med flotte detaljer!
    En god helg til deg, magen og resten av familien - klem fra Liv

    SvarSlett
  7. Åh, den kåpa var virkelig lekker! Nyydelige farger og detaljer! Hvilket merke er den fra?

    Jeg visste ikke at du var gravid jeg, så koselig:) Har ei lita tulle på snart 8 mnd selv og koser meg hjemme i permisjon:) Ikke lenge igjen til din starter heller, bare å glede seg:)

    Ha en strålende helg! Klem fra Line

    SvarSlett
  8. PS! Jeg har en award til deg hos meg! Klem

    SvarSlett
  9. Så masse fint! Ser for meg den koppen din med påskekos ja:) Ikke lenge igjen! Blir spennende med magebilde, alltid så koselig å se gravidmager:) Håper dere koste dere på vaffeldagen, og spiste noen hjerter for oss som glemte det også;) Ha en nydelig helg, klem♥

    SvarSlett
  10. For ei lekker kåpe, elsker detaljene:)
    Så heldig du var da, som vant!

    Nydelig kopp, den lyser opp og gir en følelse av vår.. Dessverre ligger gårdsplassen her under en halvmeter med snø.. Hvor ble det av våren jeg trodde var kommet..? Stakkars mine tulipanløker som akkurat hadde tittet frem..
    Ha en fin lørdagskveld.

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  11. Du fikk virkelig shoppa litt du;) nydelig kåpe!
    Sikkert godt med permisjon snart tenker jeg. Blir det 17.mai-feiring på sykehuset da mon tro?!;)
    Ha en finfin helg med dine Marianne:))
    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  12. mmm.. lekkere bilder ab godbitene! Lekkert kåpe min venn! Gleder meg på å se magen!! SØTT!!!

    Ha en fantastsik dag i morgen og en ny fin uke!
    STOR klem til deg :)

    SvarSlett
  13. Hei Marianne.. og god helg:)) hvordan var det på 3D ultralyd? spennende tenker jeg. Så spesielt det er.
    Jammen ikke lenge til gullunge nr. 4 kommer da?! Trille vogn med vidunderet i 17.mai-toget blir sikkert stas:)
    Da veslemor her lå i vogn og var ca 6 mnd på sin første 17.mai. i 2007. ja, da snødde det faktisk!!
    Nå har det snødd i to dager her.. og jammen er jeg lei:( Håper solen dukker opp imorgen og smelter alt sammen.. både ny og gammel snø:o)

    Kos deg i helgen.
    Klem fra Line

    SvarSlett
  14. Det ble vafler på oss også på denne "vaffeldagen"! :)
    Fine ting du plukket med deg fra Puslekroken! De har så mye fint!
    Riktig god helg!
    klem fra Hedda :)

    SvarSlett
  15. Så dumt at du ikke sa ifra, jeg bor jo på Rena :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.