fredag 3. juli 2009

Huset males!

Hei og hå i sommerheten! Her er jeg kort innom for å stadfeste at huset males i varmen:-)
Greit med lift...

Her er det vasket og skrapet og grunnet, nå er 2.strøket på en del av huset ferdig! Gått mye raskere enn forventet! Det er Løten malerservice som har fått oppdraget, og 2-3 stykker jobber i varmen..ikke skjønner jeg at de overlever i solveggen med reflekterende hvitt lys rett imot...Beundringsverdig!

Utrolig høyt, bra de ikke har høydeskrekk som meg... Tenk når de skal gå løs på glassverandaen og frembygget...Tror ikke jeg skal være her da...Det kommer ikke frem med liften der, så skal visst bruke stige...help...
Lillemor og jeg koser oss med strandturer, hun er helt rå i vannet! Rakk å lese Norsk ukeblad igår, anbefales!!! Det er 24 sider med reportasje fra http://www.landstil.com/ - masse inspirasjon, tips og hygge!
Solklem fra

10 kommentarer:

  1. oi hjelpes at de orker i denen varmen-
    Så lekker fremsiden på huset deres var, nydelig utskjæringer og flott arbeid er vel mer rette ordet-

    Ha en flott sommerhelg

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  2. Hei, Marianne! Så flinke dere er!! Litt av en jobb å male det digre huset i varmen!?! Men det blir jo kjempe-fint! Så hvitt og flott! Vakkert hus, det er helt sikkert!

    Ha en fortsatt strålende sommer!!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  3. Helt utrolig at de orker å male i denne varmen! Men det ser ut som det blir kjempefint, da!

    Ha en fortsatt fin dag i varmen!

    Klem Nina

    SvarSlett
  4. Hjelpes meg, enn å male i denne varmen - godt at du slipper i allfall!!!!
    For noen nydelige utskjæringer det var på huset!
    Håper du får tid til å kose deg i varmen, mens huset blir hvitt og flott!!!!
    Ønsker deg ei nydelig helg!
    Klemmer fra Lunalu

    SvarSlett
  5. Du må ha et av de vakreste husene jeg noen gang har sett!! Nydelig! :D

    SvarSlett
  6. Hei,titter innom for å ønske deg en go`helg...Så lekkert huset ditt er og blir med maling.Kan tenke meg det har vært varmt for malerne dine ja...puh.Det var godt med et regnskur her i ettermiddag kan du si...Klem fra Maliva

    SvarSlett
  7. Oj, det er litt av en jobb...! Deilig å sette det bort. Jeg rakk akkurat å male 2.strøket på uteboden her før det øste ned!

    SvarSlett
  8. For et nydelig hus, litt av en malingsjobb, godt at andre tar seg av det. Selv er vi nettopp ferdige, og det før varmen kom. Ha en fin helg. Klem.

    SvarSlett
  9. Fantastisk hus dere har ! Forstår godt at dere setter bort malerjobben ,ingen spøk å male alle disse setaljene og et så høyt hus.

    Ønsker deg en deilig helg !

    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  10. Hei, så utrolig koselig hus du har, og så utrolig hyggelig blogg. Jeg er herved en "følger"... Mariann :-)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.