mandag 27. juli 2009

Det enkle er ofte det....


Igår ble det fullt hus med mange gjester hele dagen, og siden vi akkurat kom hjem fra ferie selv, var det liten tid til å dekke bordet. Men fikk et tips da jeg var på Husfruelunsj, og med flytelys, vennskaps-stein og noen margeritter fra hagen ble det en rask, liten borddekorasjon.
Vi koste oss med biff etter seterturen, denne lille tinnskålen med skje er jeg så glad i!
Tusen takk til Anine og Christina for hjertelig award!!!! Sender den til deg som leser dette!!!
Sommerhilsen i duskregnet fra

8 kommentarer:

  1. Hei,
    Titter innom deg og din koselige blogg. Tar med meg gode ideer til enkel, men kjempe fin bord dekorasjon, og den lille awarden i tillegg.
    Ønsker deg en fantastisk uke, og titter innom igjen senere.

    Klem fra Christina

    SvarSlett
  2. Det skal ikke så mye til før det blir dekorativt, Flytelys og blomsterhoder er altid flott
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  3. Så lurt å legge stein oppi!!! Det ble en fin dekorasjon!
    Ha en finfin dag!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  4. Koselig at du tar deg tid til besok, tross litt kaos!! Nydelig dekorasjon da:-)
    Regn ,regn og atter regn,her sitter 7 unger og ser på film...
    klem

    SvarSlett
  5. ,,og seffer'n har mannen mye å gå på pga hyttene (har en på fjellet og..)
    fnis

    SvarSlett
  6. Hei! Og takk for hyggelig hilsen du la igjen hos meg:) Nå har jeg også ny blogg! mye fint her inne! (Alltid kjekt å oppdage nye blogger).

    For et idyllsk inngangsparti, med gyngebenk! Skulle trodd bildet er tatt fra interiørblad:)

    Ha en fin kvel,
    Klem Julie Helen

    SvarSlett
  7. Grattis till din award den förtjänar du! Kram Petra

    SvarSlett
  8. Hei, hei, her er jeg igjen....

    Jeg har noe til deg inne på bloggen min.
    Ha en fin dag.

    Klem fra Christina

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.