mandag 20. juli 2009

Rosevase...


På setra fant jeg denne lille skålen da jeg ryddet i skapene. Med en rose oppi, ble det en vase.

Vi er ofte på hytta for tiden, her lader vi batterier og nyter roen! Et funn av et sted! Legger ut noen bilder fra stua der vi har to store Ekeskog-sofaer i cordfløyelstoff som er varmt og godt å sløve oppi...

Og gangen er i avslutningsfasen. Her er det malt og nå monterer vi snart vasken. Greit å ha en vask til å pusse tenner i, helle div ut når det er kaldt å stå ute.


14 kommentarer:

  1. Så vakker vase med nydelig rose!

    Så heldige dere er som har en så koselig hytte dere kan bruke! Jeg skjønner godt at dere koser dere:)

    Nyt resten av feriedagene:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Så koselig dere har det på hytta. Veldig fint både på badet og i stua. Kjempefint med tømmervegger. :)

    SvarSlett
  3. Glemte jo helt å si at den skåla du har rosen i var så søt. Fin pynt i hytta. :)

    SvarSlett
  4. Så koselig å ha en egen liten hytte! Det ønsker jeg meg en gang i fremtiden. Søt vase! :)

    SvarSlett
  5. Så nyelig en skål!!! Skjønner godt at dere er mye på hytta. Det er godt å komme seg bort og få slappet av!
    Kos deg masse!!!
    Klemm fra Lunalu

    SvarSlett
  6. Så deilig med hytte altså. Skjønner godt at dere er der mye ja. Ser ut til at dere har fått det veldig flott.

    Klem

    SvarSlett
  7. Så herlig hytte! Fin vase også... kos deg masse!
    Klem klem

    SvarSlett
  8. Åå, så søt den skåla var! Nydelig! Kom virkelig til sin rett med den rosa i :D

    SvarSlett
  9. Så koselig det er på hytten din....så kjekt med et sted der man virkelig slapper av:o)

    ha en fin kveld:o)

    SvarSlett
  10. ~ Så koselig hytte da,lun og varm.Søtt med den vasken på det lille bordet. Jeg liker bloggen din så godt du har så mye flott og vise oss, jeg er helt inponert. Du er så flink å få frem fine detaljer på bildene. Lekkert alt jeg ser her. God Sommer!

    Hilsen fra Signe ~

    SvarSlett
  11. Vakkert..bli med i konkurransen min i dag da vel:O)sommerhilsen fra Maliva

    SvarSlett
  12. så skjønn vase og perfekt til rosa:)

    Så koselig at dere kan nyte å være i en flott hytte, høres herlig ut:)

    Ønsker deg en nydelig kveld:) klem monica

    SvarSlett
  13. Hejsan! Hittade hit till dig via en annan blogg, och det var ju trevligt för vilken mysig sida du har. Ha en fin helg! Kram Petra E

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.