tirsdag 7. juli 2009

Carpe diem..



På Strømmen storsenter er det en fin gardin-/interiørbutikk ved siden av infoskranken. Der fant jeg denne brikken; Carpe Diem...Passer godt til skapet i stua som har det skrevet på skuffen. Men det kom på kjøkkenet. Så da tenkte jeg å vise litt mere kjøkken, jeg har skrevet om den lange skuffebenken vår før, men det er ikke alt som er skuffer...Se her...Oppvaskmaskin har tre skuffefronter... Slik kand et bli når man har en lokal snekker som kan faget sitt, og er lutter øre:-) Skapdør som utvendig ser ut som tre skuffer... "Liker symmetri og likhet..."

På motsatt side av kjøkkenøya har vi 30 cm dype skap, greit til glass og kopper...

Da skal jeg ta med lillemor og min kjære mamma og pappa på setra, gleder meg til å vise dem døra jeg har snekret, så i morgen kommer bilde:-)

11 kommentarer:

  1. Fint kjøkken du har!!
    Har selv bare skuffer i underdelen!
    Synest det er praktisk!!
    Denne duken har jeg også og den er søt!!
    Og gripe dagen må vi...spesielt nå med de lange lyse deilige dagene!!!

    Ha en fortsatt fin sommer:o)

    SvarSlett
  2. Så genialt! Jeg må skammfullt innrømme at på mitt kjøkken har ikke fronten på maskina kommet på enda, pussa opp for snart 3 år siden... sukk...

    SvarSlett
  3. Smart:)
    Hvem kunne ane, det er flott når det blir likt og kjempefint var det-
    Så flott peisstuen var og gardinene dine ble veldig fine-

    Fin bordbrikke, du har kjøpt deg, skal selv en tur på strømmen til neste uke, for å se og sikkert litt handling;)

    SvarSlett
  4. Hei. Så smart å lage det slik at det ser ut som skuffer hele veien.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  5. Hei Marianne! Da har de blå tallerknene kommet, og jeg har holdt av 3 kopper i samme farge til deg. Bare gi meg beskjed, så sender jeg alt avgårde til deg:-)

    Klem Camilla

    SvarSlett
  6. Så smart og helhetlig det ble med bare skuffefronter!!!! I like!
    Kjempekoselig kjøkken du har!
    Solklem fra Lunalu

    SvarSlett
  7. Hei hopp
    Brikken ser lekker ut. Jeg er litt sånn små forelsket i slike brikker og duker med skrift på. Jeg har kjøpt alt for mye slik i sommer men jeg vet at jeg kommer til å få bruk for hver eneste en av dem. :O)
    Ha en nydelig sommer kveld. Klem:O)

    SvarSlett
  8. Så kjekt å se kjøkkenbilder, fint med inspirasjon! Synes det ble veldig fint med de nye gardinene - du er flink!!

    SvarSlett
  9. Så utrolig nydelig hus du har. Et slikt drømmer jeg om, du er utrolig heldig.
    Jeg følger med på finn.no hver dag i håp om at drømmehuset skal komme på salg:)
    Har lyst på en gammel skatt, som ligger landlig til. Men de vokser ikke på trær.
    Kos deg i huset ditt, og ha en god sommer.
    Hilsen Wenche

    SvarSlett
  10. Hei, må bare få understeke at det er en brikke, ikke gardin, Hulda og Moni:-) Hadde sikkert vært en fin gardin;-)

    SvarSlett
  11. Wow! Å komme hjem til deg er som å gå rett inn i en interiørbutikk" Flott"

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.