mandag 6. juli 2009

Insekt og mat....

Da jeg var på interiørraiden med Hanne og Hilde, tok vi turen til Zanz på Lillestrøm!!! Der har de gyngebenk og hengebenk..Sukk... Men der fant jeg denne saken for å hindre småkryp til å spise maten når vi sitter ute... Hva heter dette? Fluenetting? Den har broderinger på sidene, så nå må finværet komme slik at den ikke bare blir til pynt,- men også til nytte!;-)

Som duk har jeg nå lagt på arven fra bestemora mi, et nydelig heklet sengeteppe!!! Under la jeg speilfløyel, så takk til surran for tipset!

6 kommentarer:

  1. å heldig, den butikken har jeg å lyst besøke ! Det er så mye fint der :)

    Greit med sånn over maten, nå husker jeg ikke hva det heter...

    Fin dag videre til deg !

    klem Hilde :o)

    SvarSlett
  2. Den insektsbeskytteren var virkelig lekker!! Så flott det er i trappa di med lysene:-)

    Klem Camilla

    SvarSlett
  3. Den var jo riktig søt! Det er praktisk i disse insektstider! Synes det surrer og stikker over en lav sko for tiden!

    Flott duk også.

    Ha en fin sommerdag! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  4. Hei,
    takker saa mye for at du tok deg tid til aa besoeke bloggen min!
    Det ser veldig koselig her hos deg og jeg kommer gjerne tilbake!
    Ha en riktig fin kveld i Norge!
    MVH
    Sylvi

    SvarSlett
  5. Det ble nydelig med gardinene, koselig stue. Superpraktisk med fluenetting over maten, lekker var den også. Skulle så gjerne vært på Zanz, men det er for langt unna meg, er innom på nettet og ser på alt det lekre de har. Ha en fortsat fin kveld. Klem fra Mona.

    SvarSlett
  6. Veldig praktisk med en sånn matbeskytter!!!Denne var jo i tillegg kjempe fin!!! Heldigvis er det lite insekter her, de fleste surrer rundt blomstene, og så er det en og annen sommerfugl som flakser forbi!!!
    Ha en super uke!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.