torsdag 16. juli 2009

Kjøkkeninngangen...


Vi har to innganger her på hovedhuset, den ene er hovedinngangen og inn til hallen. Den andre er vår privat-inngang der klesskapene og vaskerommet er. Den kaller vi kjøkkeninngangen. Nå har jeg fått lutet og skrapet døra der ute. Jeg tenkte det kunne være litt kjekt med kontraster, så da malte jeg den svart. Siden malerne holder på har jeg ikke fått satt på plass blomster og diverse, pappen dekker fortsatt trappa. Men gelenderet er blitt hvitt, hurra:-)

Førbilde 1:

Førbilde 2 og 3:



Og etterbilde:

Må også vise litt mer av huset som de maler Lillesandhvitt:-)
Da skal vi ta kvelden etter en flott dag i tigerstaden; Frognerparken, Curry and ketchup, Chiba og venner, koselig jordbærvisitt hos Inger Berit og Gunnar i deres flotte leilighet, deretter kaffe hos tante Aase:-) Klem fra

7 kommentarer:

  1. Hei igjen

    På vei hjem fra fjellet kjører jeg alltid rettoverveien forbi Balke og over til Gata. Har god tid på tur, liker å se på gårder og hvite hus.....men nå er sommerferien slutt;-)) Huset ble fint og hvitt. Helt nydelig...

    SvarSlett
  2. Heihei!
    Det er bare så hærlig og flott det huset deres! Og døren, ja den ble knallfin, akkurat som resten!
    Flott blogg med masse inspirason til oss andre:)
    Jeg linker deg opp:)

    Nyt sommerdagene!
    Stor klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  3. Jeg sier det igjen... For et nydelig hus dere har :)) Vakkert..
    døren og rekkverket ble flott :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Så kjekt med egen "kjøkkeninngang", det er jo et herskapshus verdig :) Flott inngangsparti, og døren ble kjempefin. Så flinke dere er som jobber og får det fint!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  5. Hei hei!For et vakkert hus..et drømmehjem altså! Ble veldig fint! Så kos med Oslotur da:)Ønsker deg en fin helg!
    Klem fra
    Lotta:)

    SvarSlett
  6. Hei, Marianne! Takk for klem;)

    Ååå, så flott det ble!! Huset ditt er bare så super-lekkert! Et drømmehus!

    Ha en fortsatt strålende sommer!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  7. Knallflott hus du har! Kjøkkeninngang er kjempepraktisk, vi har selv inngang på vaskerommet og da er gangen der andre går inn bestandig ryddig og fin:)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.