mandag 6. juli 2009

Peisestua..

Før:
Etter:

Hei igjen;-) Jeg innrømme det, jeg hadde bare sydd og hengt opp halvparten av vinduene på peisestua da jeg blogget igår... så med de hyggelige tilbakemeldingene fikk jeg kicket jeg trengte til å avslutte prosjektet! Takk!!!:-)

Så da tar jeg samtidig med litt mer av peisestua vår. Den brukes når vi voksne vil være i fred for barne-tv, eller når vi har kaffegjester e.l.Var innom Plantasjen idag og kjøpte roser da jeg fant denne som jeg tenkte å sage stativet av og feste på lekestuedøra...Nå fikk den midlertidig plass mellom de nye gardinene..
Så nå kan jeg slappe av og nyte varmen fra peisen...Stillhet er godt når man har det bra med seg selv...
Må også takke kjære Datt og Mari Maja for koselig award, er så hyggelig dere stikker innom meg!!!! Jeg vil sende den videre til Englefryds flotte blogg og samtidig beklage at jeg ikke har fullført awarden fra deg som jeg lovet...Den ble for omfattende å svare på i varmen:-)
Klem,

3 kommentarer:

  1. Tenner dere opp i varmen?? Ble i alle fall kjempefint med de nye gardinene!!

    SvarSlett
  2. Så koselig du har det i peisestua di! Deilig å ha et sted å trekke seg tilbake til!:)

    Klem Nina

    SvarSlett
  3. Så deilig peisestue! Heldige deg. Ser for meg at her blir det også superkoselig å pynte til jul.....
    Ja, blogglivet kan jammen gi inspirasjon til så mangt. Så spennende å lære av andre med samme interesse!

    Ha en flott dag.

    Klem fra Solveig

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.