lørdag 25. juli 2009

Utpakking...


Hei, da er vi tilbake etter deilige dager med gode venner og jevnaldrende barn på Koster og Strømstad. 5 i lavvo er ikke noe problem, veldig trivelig! På Koster var det sykkelutleie og fint vær, koselig! Der fant vi en interiørbutikk (selvsagt), og den var utrolig søt og intim. Hôrnan het den. Men med full bil med soveposer, lavvo og madrasser og klær, ble det ingen bruk for Visakortet:-)
Helt siden jeg var liten har jeg alltid sagt "borte bra, men hjemme best!" Og intet unntak idag, også kjekt når ungene stemmer i det samme fra baksetet. Vi har nok savna senga vår alle i hop.

Blogger raskt noen bilder fra inngangspartiet som har fått besøk av gyngebenken, da regnværet i sommer har ført til at den står best under tak så jeg slipper å stresse inn/ut med madrass og tepper....

Huset er jo nymalt, så jeg har bare begynt å henge opp noe av av det som skal opp der.

Mørkere om kvelden her, så noen lys ble tent ute ikveld.

Sengeteppe og igjen må jeg si at decoupage er tingen på våte sommerdager....Pynt opp en fyrstikkeske eller et kubbelys med sommerlige servietter og decoupagelim!

Med dette takker jeg for alle som stikker innom og sender hilsen, i morgen skal jeg endelig tid til en oppdatering i blogglandia:-) God natta fra

16 kommentarer:

  1. Borte bra men hjemme best, enig i det! det finnes ikke noe som er så deilig som å få sove i sin egen seng etter endt ferietur :)

    Koselig gyngebenk du har!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  2. Heisann. Velkommen tilbake:)
    Jeg må jammen si at dere er tøffe som ferierer i lavvo! Mannen min prøver iherdig å få med meg på telt-tur også, men så langt har jeg klart å stå i mot presset:) Kanskje en gang?!Hihi:)
    Alltid deilig å kome hjem igjen uansett hvor man har vært synes jeg:)

    Nydelige bilder du viser!
    Ha en fortsatt fin helg!
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Gyngebenken og sengeteppet var kjempefine!!! Det er utrolig hvor mye litt servietter og decoupage lim kan pynte opp!
    Jeg gleder meg også til å komme hjem til egen seng! Den er tross alt best!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  4. Har lyst på flere sånne småblomstrete quilter. SÅ flott!
    Deilig med gyngebenk under tak i regnet...
    Romantisk!
    Klem fra den emosjonelle hormonbomben i Paradiset!

    SvarSlett
  5. Er veldig enig i at det alltid er godt å komme hjem igjen etter ferie:) For et ndyelig inngangspartid u har åsså så vakkert pyntet, virkelig en fryd for øyet altså:) Ønsker dge en videre fin helg:) klem fra Monica

    SvarSlett
  6. Alltid herlig å komme hjem igjen selv om man har hatt en fin tur ;-)

    Koselige bilder hos deg !

    Ønsker deg en deilig søndag !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  7. Velkommen hjem. Enig med deg. Borte bra, hjemme best.

    Flott bilder du viser.

    Klem ingunn

    SvarSlett
  8. Høres ut som dere har hatt en flott tur! Ønsker dere fortsatt god sommer:-)

    Klem Camilla

    SvarSlett
  9. Ingen steder er som hjemme:-) hørets likevel koselig ut med familie i lavvo;-) Nydelig sengeteppe!

    SvarSlett
  10. Er såå enig i "Borte bra men hjemme best", veldig godt å komme hjem etter en ferietur ja. Men å pakke ut er ikke min favorittaktivitet....hehe, men godt når det er gjort da.
    Nydelig du har det på trappa di da, koselig med teppe og tente lys m.m
    Søte fyrstikkeske, skal prøve meg på slike når jag har fått kjøptt inn limet/lakken.
    Ha en super dag:-)

    SvarSlett
  11. Heisann!
    Så koselig med ferie i Strømstad/Koster :-) Vi bor rett over grensen og er der til stadighet - flotte plasser!

    Nydelig blogg du har, gleder meg til å stikke innom igjen :-)

    Ønsker deg en fin uke!
    Klem fra Livy

    SvarSlett
  12. Jeg er såå enig, decoupage er morsomt! :D

    SvarSlett
  13. klem klem og velkommen tilbake:-)

    SvarSlett
  14. Så koselig med lavotur! Skikkelig sommer!
    Skal også snart en tur til koster og strømstad, var det i strømstad den søte butikken lå?
    Jeg er også hjemmekjær, moro å reise men så godt som det er å komme hjem igjen;)

    SvarSlett
  15. Hei på deg! Takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Håper du har hatt fine dager på Koster! Som du kanskje skjønte er jeg også veldig begeistret for Sveriges skjærgårdsidyll, og deres vakre interiørbutikker. Gleder meg til å følge den koselige bloggen din videre.

    Sommerhilsen fra Christine

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.