torsdag 9. juli 2009

Utfordring

Jeg fikk en utfordring av Bea-Vici med den flotte bryllupsveggen og Hege med de flotte kuppene fra finn.no:-), og svarer så godt jeg kan:)
Fire ting jeg har gjort i dag:
♥Byttet bleier
♥Fjernet alt fra inngangspartiet og inn i hallen da malerne skal begynne der
♥Blåst x antall såpebobler med Eida Helene.
♥NÅ?: Sendt henne avgårde til farmor og farfar og er på vei til setra for å male og vaske.

Fire ting på min "to do"-liste:
♥Lage salat til to gode venninner som kommer på besøk ikveld
♥Male ferdig hytta
♥Bli ferdig med rekkverket og male kjøkkeninngangsdøra
♥Kose meg videre med mine kjære
FIRE "GUILTY PLEASURES"
- interiør og oppussing.
- en lang, varm dusj
-pepsi max og Frustrerte Fruer
-lyden av bekken som sildrer på hytta
Fire tilfeldige og rare fakta om meg:
♥synes potetgull sammen med iskald melk er noe av det beste jeg kan
♥fikser ikke filmer med vold/drap, så ser maks 11årsgrenser (helt sant:-)
♥klarer meg flere døgn uten søvn om det er noe jeg vil gjøre ferdig/hater å ha baller i lufta
♥kan latterkrampe helt plutselig av å se for meg fortsettelsen av en hverdagslig situasjon, eller at jeg ser for meg hva som kan/kunne ha skjedd;-)
Vil ikke utfordre noen som kanskje har fått den eller ikke vil bli utfordret, så sender de videre til
de som måtte ønske:-)
Sommerhilsen i regnværet fra

3 kommentarer:

  1. Hei. Så synn at dere har regn, men da har du i allefall en god grunn til å pusle inne med diverse ting. Ønsker deg en god sommer med masse solskinn.
    :) Susanne

    SvarSlett
  2. Potetgull og melk?? Galskap... :P

    SvarSlett
  3. Kjære Marianne!
    Så herlig at du tok utfordringen,- og svar jeg nesten ventet meg..!
    Vi er ganske like skjønner du!!(ref. voldsfilmer og hverdagskomikk!)
    Kjekt å bli kjent med deg, klem Hege:-)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.