fredag 10. juli 2009

Awards til Balke!

Kjære dere, tusen takk for alle de koselige kommentarene. jeg ble litt flau... Var jo ikke meningen at dere skulle skryte slik av meg. det var ikke sånn ment altså! Ikke så vanskelig, og alle dere hadde klart det, er bare å tørre å sette igang uten å tenke at dette får jeg ikke til;-) Men takk, takk... Også takk til Line, Hege, Christina, Anita Myhome og Anita for en koselig award!
Igjen så sendes den til de som måtte ønske seg den! Og selvsagt i retur til de fem flotte damenes blogger! Klem frasom ble stolt tante til en nydelig gutt (William Andrè) igår!

1 kommentar:

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.