tirsdag 30. juni 2009

Mere kjøkken..


Da jeg først var igang med kjøkkenstolene, ble det litt småforandringer på hyllene også. Jeg fjernet noe og byttet på noe på kjøkkenet. Her ser dere den over 6 meter lange kjøkkenbenken vår. Nesten som en lang, gammel kjøpmannsdisk.

Er litt morsomt med småe forandringer innimellom.


Ellers ble døra fraktet opp på hytta igår ved god hjelp av svigers, så når den er malt ferdig skal jeg komme med snekkerarbeidet mitt:-)
Nå skal vi ha en kosedag her hjemme mens to-tre malere skraper og maler huset Lillesandhvitt. det er helt hvitt, og den samme fargen som jeg hadde på huset jeg bygde i Vollen i Asker, og som mine foreldre har på sitt hus. Det er godt å ha prøvd fargen og vite at vi liker den.
Solklem til alle dere som stikker innom, setter stor pris på kommentarer og mail!

14 kommentarer:

  1. WOW for et hus du har !! Drømmehus !!

    Så flott benk den var kjempefin:)
    Du har det så utrolig koselig altså!

    Må du ha en flott dag i varmen og kose deg masse :)

    SvarSlett
  2. Jeg har nettopp oppdagen en flott blogg og det er DIN! Takk for raskt svar:) Vi har nå en furutrapp som vi vil pusse å male, den har nemelig blitt så stygg siden hunden vår riper den opp. Da må det vel være forebyggende med tepe eller sisal som det jo heter:-D Takk, takk:)

    SvarSlett
  3. Sukk, du har bare et så utrolig nydelig hus! *Drømmer meg bort*

    SvarSlett
  4. Du har alltid så mye flott å vise frem! :)
    Ikke rukket innom på noen dager, for vi har ikke vært så mye inne. Bare postet noen innlegg og flydd til sengs....
    Hyllen din med krok & stang, er virkelig søt da! Har sansen for sånne som tydeligvis ikke er masseproduserte!
    Ellers så likte jeg kjøkkenstolene med de forskjellige fargene kjempegodt! Nydelige farger også!!

    SvarSlett
  5. For et hus! Slike store, vakre gårdshus er bare et syn å se på. Det har alltid vært en drøm å få ha et slik et, men tror jeg får nøye meg med det jeg har.
    Kjøkkenet deres er jo også et syn. Så kjekt det må være å ha så mange skuffer. En får aldri for mange skuffer og skap;)

    Kos dere i sommervarmen!

    SvarSlett
  6. Ååå, for et VAKKERT hus du har.. Snakk om drømmehus, her kan jeg tenke meg dere lever livets glade dager: )

    Klem

    SvarSlett
  7. Eg må bare sei det samme som dei andre her: For eit nydeleg hus du har! Kjempe flott både ute og inne! Kjekt å følge bloggen din!
    Klem frå Karin ;)

    SvarSlett
  8. Helt nydelig!! :) kjempeflott hus!
    Så bra at du fant meg, så jeg fant deg :)

    Klem Maria fra Idekroken

    SvarSlett
  9. Smiler og sender enda en sommerklem!!! - Huset ditt er virkelig fantastisk!

    SvarSlett
  10. For et fantastisk hus, og den kjøkkendisken
    Var utrolig.
    Ha en flott kveld

    SvarSlett
  11. Så flott kjøkken. Og huset er jo bare noe for seg selv. Vakkert alt sammen!

    God natt :)

    SvarSlett
  12. så fint dere har det altså!!! Blir imponert jeg :o) fargene på kjøkkenstolene er jo bare kjempefine!!

    ha en super dag!!!

    klem :)

    SvarSlett
  13. Takk for hyggelig kommentar :-) Første gang jeg titter innom her hos deg......og hjelpe meg for et flott hus du har!!!! Ble bare sittende å måpe. Her har du nok drømmen til mange av oss, tenker jeg. Mange koselige og flotte bilder her som gir inspirasjon og hygge. Kommer gjerne igjen, jeg!
    Ha en flott sommernatt, da.

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  14. Hei! Har vel egentlig bloggpause om dagen, men klarer ikke helt å slippe taket:-) Nyter varme dager på stranda, det er bare så herlig nå!! Ønsker deg og dine en flott sommerferie:-) Vi blogges nok i løpet av sommeren tenker jeg:-)

    Klem Camilla

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.