tirsdag 2. juni 2009

Hipp hurra;-)

Hei og vel overstått pinse, håper dere også har kost dere i det flotte været! Her har vi hatt knalldager med skikkelig artig feststemt gjeng på besøk!!! Stabburet har et flott klokketårn synes jeg. 3 etasjer, og vi har brukt den mye siden vi flyttet oppover.


Men idag feires meg;-) Se litt av alt det flotte jeg har fått!!!!

-og det var så koselig med kake og brus på senga, fine gaver og blant annet sovepose fra min kjære "Monsen":-) Ikveld blir det ut å spise med familie og svigers og mormor, gleder meg! Nå barseltreff før jeg skal jobbe litt. Det flytter en ny gutt inn i Rødstua som vi leier ut til barnevernet, og jeg bidrar med oppfølging og tilrettelegging for dette. En veldig givende og meningsfull bijobb! Planen er å starte en koselig cafe med hjembakst og interiørting og tang der nede med årene.. Det er litt i det blå ennå, men er jo bare 36...ups..37, har jeg blitt, ja;-)
Ha en fin dag, klem fra bursdagsbarnet Marianne;-)

23 kommentarer:

  1. Gratulere med dagen! Håper daqen fortsetter på samme måte som den har begynt:) Bursdag er gøy uansett alder, blir aldri voksen der!!Klem Eli

    SvarSlett
  2. Hei!
    !!!!!GRATULERER MED DAGEN MARIANNE!!!!!!
    Så mye fint du har fått. Gratulasjoner på sengen er alltid koselig.
    Stabbur med klokketårn er staselig. Minner om da vi ble ringt inn til mat midt i slåtten hos min tante og onkel på Østlandet. Regner med at du kan få ta den i bruk, om ikke det er slåtten så kan du nok finne en god anledning å bruke klokken.
    Ønsker deg en flott bursdag videre!!! Nyt dagen og livet!
    Klem Kristin

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen!! Så mange fine gaver du har fått:)

    Koselige bilder fra stabburet! Det være topp å ha noe slikt som man kan bruke ved spesielle anledninger!

    Ha en fortsatt super dag, og kos deg meg middag ute i kveld!

    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Har nettopp beundret gyngebenken deres. Så smart det var da! :) Virkelig nydelig ble det.

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med dagen! Masse fine gaver du har fått:)
    Stabburet så koselig ut, artig å ha en plass å bruke til spesielle anledninger.
    Ha en fin uke:)

    SvarSlett
  6. Gratulere så kjempe mye, Marianne!! Og håper du får en superfin dag. Her ble det jammen fint vær i dag også!

    Klem fra L-jo som er tilbake i Norge ;O)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen!! :D

    Stabburet så jo kjempekoselig ut, og så mye fint du fikk, du har tydeligvis en god familie og gode venner! ;)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse med dagen!! Mye fint du har fått, det er jo litt morsomt med bursdag også da, selv om vi er voksne...:-) Kos deg!

    Klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer så masse md dagen!
    Flotte gaver du har fått!
    Kos deg masse på bursdagen din;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  10. gratulere med dagen :) håpe resten vert like fin som starten har vore :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye med dagen! Masse fint har du fått! Kos deg i dag med barselstreff og familiemiddag.

    Klem:o)

    SvarSlett
  12. Heia Marianne:-)
    GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN!!
    Velkommen etter til 37..:-)
    Håper du får en fin fødselsdag!
    Stor klem Hege.

    SvarSlett
  13. Hei, unge dame og gratulerer med dagen !
    37 år.... husk at tida går fort så du bør starte opp den butikken litt fort, synes jeg !
    Jeg opphever kjøpestoppen og melder meg som første kunde !
    Du har vel vært på Skafferiet på Helgøya , regner jeg med ?

    SvarSlett
  14. Heisann og gratulerer med dagen:o)
    Fine gaver du har fått...kjekt å bli gjort stas på:o)
    Håper du har hatt en fin dag til nå!!!
    Kos deg i uken:o)

    SvarSlett
  15. ~ Gratulere masse med dagen! Så fine ting du har fått,liker så godt den sjasmin planten med de hvite blomstene ~

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  16. Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi GRATULERE!!! :)
    Ille lenge siden jeg var inne nå, over en uke har det gått. Har rett og slett ikke kommet inn, men nå er alt sååååå mye bedre!
    Ha en fortsatt flott bursdag!
    Stoooor Mumseklem fra meg til deg :)

    SvarSlett
  17. Hei,Marianne.Gratulerer så mye med dagen.Mange flotte presanger har du også fått.Ønsker deg en hyggelig kveld.

    SvarSlett
  18. Gratulerer så masse med vell overstått!!
    Nydelige bilder du viser...slutter ikke å falle i staver over alt det vakre dere omgir dere med!
    Det er jo som en drøm!!
    Og velkommen som "kollega" i barnevernet!
    En viktig, utfordrende, spennende, krevende, men ikke minst givende oppgave!
    Masse Lykke til!
    Stor bursdagsklem fra Trondheim!
    Gunn-Cathrine

    SvarSlett
  19. Gratulere, håper du har en fin dag! Herlig stabbur, elsker slike gamle praktbygninger. :)

    SvarSlett
  20. Oj vad mycket fint du fått! Stort grattis i efterskott!!
    Kram Nettan

    SvarSlett
  21. Gratulerer med dagen, aller først! Så ut som du hadde fått mye fint og at det var en strålende dag! Må bare innom legge igjen en kommentar til deg, for makan til inspirerende blogg! Gode tips på rad og rekke, så her kan det rett og slett hende jeg finner ting jeg bare må kopiere :) Fortsett slik!

    SvarSlett
  22. Gratulerer på etterskudd :))

    Tenk å ha sitt egen stabbur da... Såå heldige dere er :))
    Nydelige bilder som alltid her hos deg..

    Ha en fin dag videre :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  23. Gratulerer med overstått dag. Klem, fra sørlandet.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.