mandag 29. juni 2009

Har du katt?


Ja, da bør du stikke innom Kremmerhuset etter dette morsomme skiltet.. Jeg gjorde det på fredag, og til 39 kroner ble den lille kroken til Nusse litt morsommere;-)
Og på interiørraiden til Skjetten og Himmelrommet, fant jeg denne LOMMELYKTEN!! Den er genial, tar bare like mye plass som et Visakort (eller annet bankkort) hehe... Kjekk gave til den som har alt, så jeg kjøpte tre stk. De andre med engel og rosemønster på.


Ellers males det på hytta. Igår fikk taket og vinduskarmene i yttergangen et nytt strøk med hvitmaling, og i går kveld begynte jeg på ny ytterdør!!! Jeg snekrer den selv, min kjære skal nok få sjokk..Han trodde ikke det gikk an og når jeg blir utfordret sier jeg ikke nei..Derfor er jeg oppe nå;-) Takk til alle dere som stikker innom og gir så hyggelige kommentarer, det varmer!!! Klem,

15 kommentarer:

  1. Det er da volsomt så tidlig dere bloggdamene står opp!
    Jeg blir litt imponert over det..... Men det gjelder jo å ikke sove bort sommeren da :o)
    Vi prøvde nok en kaldere fjord enn Langfjoren. Isfjorden har nok fått navnet sitt en dag på forsommeren. Med noen dager med varme og snesmelting også sikkert. Det var ikke mye som minnet om sommertemperatur der enda, men det var godt å avkjøle seg likevel.
    Det ser ut som om du finner nok arbeidsoppgaver enten du er hjemme eller på hytta, men ytterdør da gitt! Det er ikke småtings som fuglebrett og brødfjøler som fenger den damen. Jeg er imponert! Jeg skal også male vinduskarmer i dag, pluss taklister.... Men jeg ser at jeg har alt for lite maling, så jeg har et påskudd til å vente til butikkene åpner.
    Ha en fin dag, og lykke til med snekringen.
    Klem fra Kari*

    SvarSlett
  2. hei hei :-)

    så søt den var!
    Vokt dem for katten!
    Har ikke katt lenger, men fikk lyst på det skiltet for det.. Kremmerhuset her i come ;-)
    ta gjerne en titt innom vår blogg og!
    klem

    SvarSlett
  3. Så nydelig kjøkken du har. Likte så godt bordet og stolene. Kjøkkenet minner litt om det vi har i nyhuset. Gleder meg til å fikse der. :) Veldig søtt katteskilt og kort. :)

    SvarSlett
  4. Heldige pus! Egen krok;0) - plassen til pusen vår blir flyttet fra sted til sted etter hvor det er plass til henne, men maten finner hun uansett;0) Det blir vel greie på det også etterhvert!

    Den lykten var jo genial! Slik skal jeg holde øynene åpne for...

    Håper du koser deg i sommervarmen! Har vært noen dager i Asker nå, reiser hjem i dag. Håper det er litt mindre varmt der;0) Synes det blir litt voldsomt for vesla med denne heten.

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei
    Tusen takk for hyggelig komentar .
    For meg er det utrolig og flott at fremmed bryr seg. Og som en ekstra bonus oppdager jeg nye koselige blogger.
    Katteskiltet var herlig.
    Jeg vil gjern følge din blogg .
    Koselig her hos deg.
    Ha en flott dag

    SvarSlett
  6. Mye morsomme ting du har kjøpt. Snekre dør? æ e imponert:)

    Sommerklem:)

    SvarSlett
  7. Snekre ytterdør ??

    Så stilig skilt hehe vokt dem for katten ja :)
    Koselig kattekrok:)

    SvarSlett
  8. Haha, jeg kjøpte akkurat det samme skiltet på kremmerhuset, DIGGER det, henger i gangen min... :) Tenkte jeg skulla bytte ut tauet til et slikt hamp-tau, ikke så glad i det tauet som var med. :P

    SvarSlett
  9. Nei jeg har ikke katt, men jeg har en snakkesalig papegøye!
    Men din katt har det jammen flott!
    Vokt dem for katten ja...den er sikker veldig farlig!
    Det har vært lite blogging i det siste for min del, så nå skal jeg blad meg litt nedover her.

    Hilsen meg som nyter sommeren!
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  10. Ja her er det katt i huset. 2 stk. så jeg skulle hatt noen slike skilt så klart.

    Er også på hytta og maler. Men jeg må si du er flink som snekkrer dør. Håper vi får se den.

    Ønske deg en herlig sommerkveld
    klem:)

    SvarSlett
  11. Genial lommelykt! Og artig skilt!!
    Skal si du er flink!! Håper du viser oss "snekker-prosjektene" dine:)


    Klem

    SvarSlett
  12. Gisp!For et nydelig hus:-D Har ikke katt selv men likte skiltet godt siden jeg er litt "skeptisk" til katter, hehe. Utrolig søte dyr men hvet aldrig what they do next... Ikke alle er sånn da;) Ser du har lagt "teppe" i trappa. Husker ikke hva det heter, strie? Veldig fint hvertfall. Hvor har dere kjøpt det? God natt;)

    SvarSlett
  13. For et herlig skilt-jeg er allergisk, fnis!
    Jepp møbel-oppussing er GØY- de blir jo som nye:-)EElsker gamle møbler, og har så mange ting i kjelleren nå så..!(gjelder bare å få ut f...!)
    Ha en kjempefin sommerkveld, klem Hege.

    SvarSlett
  14. Hehe, jeg må bare si fra, jeg la ut et innlegg om dette skiltet jeg også, men jeg skrev det meste av det før helga, så det er ikke for herme!! :P

    SvarSlett
  15. Så flott det ble på kjøkkenet:)
    Herlig skilt-
    jeg er innom og titter litt etter en tur til nabolandet.
    Skiltet ble jo så fint, flink du er:)

    Håper du og dine får noen flotte sommerdager- nyt det!

    Klem fra Eli

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.