tirsdag 16. juni 2009

Skiltet er ferdig:-)


Det er oppe og ferdig malt nå, men kun på yttersiden. Inne er jeg ikke ferdig, men det kommer... Tusen takk for alle hilsninger, jeg blir så glad, vit det selv om jeg ikke har rukket å svare dere alle sammen ennå..

Og to bilder fra rekkverket ned trappa som jeg holder på å male. Hele huset skal males nå i sommer, så nå er rekkverket mye hvitere enn resten av huset.

Lavendel, sommer og sol....Den trioen liker jeg..Men hvor er sola????

Det har vært litt bloggpause her på Balke gård..Min kjære har fått seg motorsag, og den har han brukt flittig!!! Faktisk så ivrig at naboen kom over og lurte på om han "hadde en dårlig dag", hehe. Artig å sage, men hvem måtte bære bort??... :-)

Anno 2009-hilsen fra

36 kommentarer:

  1. Dere har det bare så utrolig koselig, og skiltet var helt nydelig!!! Ha en flott dag videre:-=

    Klem Camilla

    SvarSlett
  2. Så flott skiltet ble! Huset deres ser veldig fint ut. Ha en god dag!

    SvarSlett
  3. Nydelig skilt og nydelig inngangsparti!!!!!
    Huset er bare helt etter min drøm altså;);)
    Forsiktig med motorsagen da;)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  4. WOW!

    Sååå stilig, for et inngangsparti det var bare utrooolig flott !! Drømme drømme....

    SvarSlett
  5. Det var prikken over i'en, Marianne! Veldig flott!
    Jaså, mannen din liker motorsag han også - hva er det med menn med motorsag?! - de blir jo helt tullerusk;o) Jeg synes bare det bråker veldig jeg. Men jobben, den får den gjort!

    Ønsker deg en god kveld!

    Klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Så utrolig fint du har det!!!
    Vennlig hilsen Lunalu

    SvarSlett
  7. Ble veldig fint, Marianne!!

    SvarSlett
  8. Virkelig nydelig på Balke gård! Så flott inngangsparti med utskjæringer. Nydelig det du har malt også. Alt står så godt i stil til hverandre. Flott!

    SvarSlett
  9. Hei Marianne.
    Dette ble sannelig lekkert.

    Klem Linda

    SvarSlett
  10. Åh, det ble jo heeerlig vakkert, you've got the eye! ;)

    SvarSlett
  11. Det ble kjempe stilig. Synes det er så moro å ha byggeår på huset. Vi har også planlagt et skilt på vårt hus med byggeår, men så langt er vi ikke kommet enda. Blir vel etterhvert.-)

    Klem

    SvarSlett
  12. Så fint det ble.. dere bor jo bare så idyllisk og fint!!

    klem klem

    SvarSlett
  13. Så utrolig fint det ble! Det var virkelig prikken over i'en!!

    Så gjennomført og delikat alt sammen:)
    Ha en flott tirsdagskveld:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  14. Så flott!! Huset deres er nyyyydelig! Jeg elsker alle de flotte snekkerdetaljene!!

    Ha en fin kveld! Takk for hyggelig hilsen:)

    Klem Anette

    SvarSlett
  15. Takk for hyggelig hilsen hos meg!!;)

    F o r ett fantastisk hus dere har! Tror ikke jeg har vært her inne så mye, bør bli en slutt på det!

    ;) Klem M

    SvarSlett
  16. OI sann det var kjempe flott!!
    noe av det fineste jeg har sett.rett og slett
    klem fra meg

    SvarSlett
  17. Prikken over i`en er det som gjør det gjennomført..-og det utfører du med bragd!!
    Du er veldig flink:-)
    Måååte se inn til deg når jeg så du kom med innlegg idag.Sitter oppe med sykt barn , prøver å legge meg nå-gjeesp!
    Klem Hege.

    SvarSlett
  18. Kjempefint Marianne! For et nydelig inngangsparti... *Misunnelig, ønsker meg en slik villa* ;)

    God natt!

    SvarSlett
  19. For et verk! Mange fine bilder du viser, dere har det virkelig flott. Har du malt bokstavene/tallene selv?

    SvarSlett
  20. Dere har en fantastisk flott gård... en drøm :O=)

    Skiltet ditt ble kjempefint..Ja de mennene stor koser seg som oftest når de får slikt leketøy i hendene.....

    Ønsker deg en fin dag O=)
    Tusen takk for hyggelig hilsen ...
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  21. Takk for tips på bloggen vår:-)
    For et fantastisk hus du har! Skjønner at du koser deg hjemme:-)

    Ha en fin kveld!
    -Lene-

    SvarSlett
  22. Tusen takk for koselig kommentar hos meg ;)
    Superfint skilt - imponert! Åh, for en drøm av et hus dere har :)

    Solen befinner seg i Hovedstaden, så jeg skal pakke inn et par solstråler og sende din vei slik at du har alle tre ting ;)

    SvarSlett
  23. Så utrolig flott det ble, du dyktige husfru!!!
    Det ble bare prikken over I en på den nydelige inngangen!
    (Tror jeg jammen meg skal lure meg til en skikkelig snikktitt om vi en gang kjører forbi (hi,hi))

    Og er det ikke pussig med menn og motoriserte ting...du kan få de til å gjøre det meste om du gir de verktøy som bråker og bruker bensin eller strøm..
    Ha en strålende kveld i ditt skjønne hjem!
    Go klem fra meg!
    Gunn-Cathrine

    SvarSlett
  24. Vanvittig flott!!!
    Både nydelige bilder, og fantastisk fine detaljer!
    Send snekkeren oppover når du er ferdig med han da!! ;)

    SvarSlett
  25. Nydelig skilt, så godt det passet inn!
    Et flott inngangsparti dere har!Som huset, hagen, alt er så flott!!!
    Med alt arbeidet dere holder på med, skjønner jeg godt at det ikke er mye tid med pc-en.
    Klem Anita

    SvarSlett
  26. Så stilig dette ble!!!! Dette ble et flott inngangsparti!

    Ha en fin dag!

    Klem fra Rita

    SvarSlett
  27. Noe så flott og så gjennomført stilig)))
    For et flott inngangsparti.
    Heldig du er som kjenner en så flink snekker;)

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  28. Virkelig flott,Marianne, Herskapelig..:-)
    Nå linker jeg deg,skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før...
    smil

    SvarSlett
  29. Åhhh for en drøm av et inngangsparti! Lekkert :) Syns du har vært veldig flink og lagd et skilt som passet bra inn.

    Klem fra Verandasola

    SvarSlett
  30. Du har en superflott blogg! Har du fler bilder fra stuen din?
    Ang rosetter: Hamar Farvehandel
    Telefon 62521015.
    Når du ser rosettene utstilt kan de se litt "fake" ut, men de endrer helt karakter når de blir montert, fuget rundt kantene og malt.
    Jeg skal forsøke å få lagt ut bilder av mine denne helga, jeg har i alle rom, tilogmed på dass! Elsker dem!

    SvarSlett
  31. Så fantastisk flott det ble med skiltet over døren, og en herlig velkomst gjestene deres får, er jo så fint på trappen deres-

    Ha en flott helg

    klem fra Eli

    SvarSlett
  32. Heisan...

    Så fint det ble med skriften over døren! Og for et fantastisk fint inngangsparti..sukk... bare lekkert!!!! Ønsker deg og dine en fin midtsommershelg, klem

    SvarSlett
  33. Kjempefint ble det med skriften over døra! Ellers er jo inngangspartiet ditt utrolig koselig! Og så fint med det rekkverket!:)

    Ha en fin sankthanshelg! Klem Nina

    SvarSlett
  34. Hei på deg! Tusen takk for koselig kommentar hos meg :) Og takk det samme til deg må jeg si, du har en kjempefin blogg, og et veldig flott hus...! Følger deg også fra nå av ;) Ha en fin søndag! Synnøve :)

    SvarSlett
  35. Nå har jeg sett alt det siste i huset med egne øyne. Flott!!!! Takk for sist...

    SvarSlett
  36. En virkelig vakker Herregård! Inngangspartiet med de detaljerte utskjæringene er utrolig flott! Jeg må visst lese litt mer om Balke gård, ser det finnes mange innlegg, og jeg har tydeligvis gått glipp av noe veldig spennende her! Jeg ser for meg julstemningen i dette huset, må jo være helt magisk!

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.