søndag 21. juni 2009

Noe muffins på gang...



Beklager, nå tilbake etter en uke fylt med siste innspurt før skoleslutt og sommerfest! Igår hadde vi 40 knalltrivelige venner på rekeaften, er så deilig med gode venner og naboer som vi starter sommeren sammen med!!! Rebusløp og latter, dans og kaker til 5 og soloppgang er tingen:-) Kommer tilbake med bilder, men nå må jeg vise 3 muffinser fra Sprell på Majorstua. De har endelig kommet, takk Hege L:-) http://www.sprell.no/




Dette hjerteroseskrinet fikk vi fra gode venner, to kjærligheter inni er allerede fortært. er så nydelig grønnfarge!!! I morgen skal husfrue 3 og meg på interiørraid nedover mot Oslo, blir nok full bil hjem:-) Hjerteskrinet har fått plass i hallen sammen med nydelige rosa, roser fra husfrue 2:-)


Fikk så mye fint, men må rydde siste rest fra igår..Klem og takk for hyggelige kommentarer, nå er innsiden av skiltet ferdig og legges ut til uka! God sommer fra

10 kommentarer:

  1. Det hørtes KNALLkoselig og morsomt ut, du må ha 40 LYKKELIGE venner nå!! ;) Kjempesøtt det hjertet <3

    SvarSlett
  2. Så nydelige muffins! Hørtes ut som et veldig koselig selskap. :) Ha en god natt!

    SvarSlett
  3. Mye fint på sprell!! Ha en strålende uke,nå kommer sommeren-hurra!!

    SvarSlett
  4. ..hørtes ut som en koselig sommerfest med gode venner! søte muffins...

    nattaklem fra moa

    SvarSlett
  5. Herlig sommerfest. Jeg liker å høre om slikt for jeg skal arragere en selv og manger ideer:O)

    SvarSlett
  6. Nydelig hjerteskrin og herlige muffins! Vel overstått sommerfest - høres ut som du har hatt litt å gjøre...og bytur i dag;0) Skal hjemover til uka en tur (utdrikningslag og alle vi tre søstre er invitert...) Foreldrene mine skal passe vesla:0)

    Har en konkurranse på bloggen min i anledning 100 innlegg (ga opp telleren bare tull med den...) Nå feirer jeg bare antall innlegg og år! For å bli med må du legge igjen en kommentar under innlegget;0) Håper du blir med!

    Klem fra Mette

    SvarSlett
  7. Så vakre ting:-) Muffinsene så jo helt ekte ut! Ha en fin kveld!

    Klem Camilla

    SvarSlett
  8. Hei igjen! Jeg har en liten hilsen til deg på bloggen min i dag. :)

    SvarSlett
  9. Nydelige muffins!
    Høres ut som om dere har hatt en super sommerfest! Så hyggelig:)

    Ha en fin mandagskveld:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  10. Blir alltid så glad av å komme inn på bloggen din, je !
    Kjempekoselig å lese om folk som hygger seg og som liker det de holder på med !

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.