onsdag 24. juni 2009

"Den beste dagen i hele mitt liv...."

...sa min eldste datter da hun la seg med en smil om munnen igår kveld.... Da hadde vi hatt en koselig sankthansfeiring på setra vår... Da smelter et morshjerte og jeg må lagre alle minnene fra kvelden... Så enkelt, så rimelig.... Det enkle ER ofte det beste...
Ut på tur for å se sauer, lam, kuer, hester..Alt rett utenfor skigarden vår..
Amalie: Jeg underholder kuene jeg, mamma:-)

Stas når mor selv lager demning for å utvide plaskedammen.
Bål ved bekken etter grilling på plattingen.
Eida Helene i storform, ville IKKE legge seg, nei;-)
Her vil jeg sove, sier Henrik...Klokka elleve sovnet de alle tre med et smil om munnen inne i hytta mens min kjære dro for å ta 5-toget i morges...Stakkars...Jeg derimot, tok med meg et blad og et glass og satt foran bålet og nøt sommernatten noen timer til...Livet er herlig!-Spesielt når man har slikt et sted og slik en familie!
Midtsommerklem fra

5 kommentarer:

  1. Åh, det så helt klart ut som en herlig dag, fikk nesten litt klump i halsen av bildene, blir så lett rørt for tia! :)

    SvarSlett
  2. Såå herlig Marianne :)
    Det beste en mor kan høre..
    Så nydelig dere har det på setra.. :)
    Nydelige bilder..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Så deilig, hadde en fantastisk feiring vi òg. Med skikkelig dagen derpå i dag, sent oppe og middagslur for vesla, har sovet i 3 timer nå....

    SvarSlett
  4. Ingenting varmer og rører mer enn slike ord fra egne barn!

    Fikk lyst på slik verktøysett i innlegget under,vet du hvor det er kjøpt?

    Klem

    SvarSlett
  5. Så herlig det ser ut som dere har hatt det!! Det er som du sier, så viktig å ta vare på slike øyeblikk!!
    Ny dem:)
    Vi er jo så priviligerte med friske, aktive og lykkelig barn!!

    Ha en flott sommerkveld!
    Klem Linda

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.