mandag 22. juni 2009

Riktig redskap


Som sagt vanket det både fest og flotte gaver på oss i helga:-) Dette er noe av det flotteste jeg har sett, en verktøysett!!! Var det ikke fint? Hege jobb skjønner hva en "håndtlanger" trenger;-) Tusen takk!! Kofferten var også så fin!!!

Nå er jeg tilbake etter 10 timers interiørraid i Nittedal, Skjetten og Strømmen!! Kjøpt SÅ mye, men må pakke ut, så god natta! Spesielt takk for denne flotte awarden fra http://www.jordbarpiken.blogspot.com/ Det var så hyggelig å bli husket, og jeg sender den videre til DEG!:-) Ja, akkurat DEG!!!:-) Klem,

12 kommentarer:

  1. Så fint verktøysett du har fått. Jeg er sikker på at så vint verktøy gjør jobben både lettere og artigere:)

    SvarSlett
  2. ååå så skjønt verktøysett, den vakreste hammeren jeg har sett.. og det er helt utrolig at jeg faktisk sier en hammer er vakker hihi ønsker deg en videre fin uke:) klem monica

    SvarSlett
  3. Næmmen så nusselig! Søteste verktøysettet jeg har sett :)

    SvarSlett
  4. Heia Marianne!
    Så nyydelig- nå kan du jo lage enda vakrere ting:-)
    Riktig utstyr er viktig vet du!
    Har vært vestover..,ååå savner fjella..!
    Ha en fin uke, vi snakkes:-)
    Klem Hege.

    SvarSlett
  5. hei,hei...
    herlig verktøysett...en fryd å bruke!
    ..ble litt nysgjerrig, handlet i nittedal..?
    linneas hage? der jobber jeg, vet du :0)

    ha en finfin dag!
    moaklem

    SvarSlett
  6. Den kofferten er likedan som kosten og brettet mitt ( http://dittatt.blogspot.com/2009/05/na-skal-det-sopes.html ) !! I need.... Jaja, kanskje ikke trenger, men har SINNSYKT lyst på da!! :P

    SvarSlett
  7. Det er jo så nydelig at en nesten ikke har råd til å bruke det hihi...i så fall vil nok jobben gå som en lek. En blir jo i godt humør av å se på det!

    Ha en kos dag:)

    SvarSlett
  8. Hei igjen! Ville bare si ifra om at linken til bloggen min som du har lagt ut i innlegget er feil. Trykker man på den, kommer man til en annen blogg med det samme navnet. :) Adressen til min blogg er jordbarpiken, uten e. Hehe. :)

    SvarSlett
  9. Hei..høres ut som du har kost deg i nærmiljøet mitt..he-he..Nå venter jeg spent på å se hva fangsten ble..Kos deg ikveld:O)Klem fra Maliva

    SvarSlett
  10. Nei,har du sett....herlig!!! Hva med spiker...:-)??

    SvarSlett
  11. Ja, det har vært noen ganger at bålet har blåst ut i vannet mot båtene som ligger der, så det har ikke vært helt under kontroll alltid. De prøver vel å gjøre det så trygt som mulig, men et så høyt bål som de bygger går det vel aldri helt an å få kontroll over. Men vi skal holde oss på trygg avstand, så det går nok bra. :) Ha en god dag! I dag skinner sola her!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.