lørdag 27. juni 2009

Ferdig med "dørskiltet" på innsiden..


For en deilig sommer!!! Her kommer bilder av innsiden av dørskiltet. Jeg fikk skåret ut en plate og en utskjæring som jeg har satt over ytterdøra. På utsiden ble det innfreset skrift, men innenfor ble den bare slik. Jeg prøvde meg med litt skrift/ordtak, men det gjorde seg ikke, vi likte det best slik som dette.


Utsiden:


Og på KID var det 50%på hele butikken, så da ble det ny dørmatte. På kjøkkeninngangen ble det fra samme serie men kun sort plastikk. Da håper jeg dere får en riktig god helg, her blir det Hamar musikkfestival, stranda og maling av kjøkkenstoler.... Salig blanding med andre ord:-)

8 kommentarer:

  1. Så flott det ble! Ha en nydelig sommerhelg!

    SvarSlett
  2. Så fint du har det. Ha en fantastisk lørdag. Klem fra Elin:O)

    SvarSlett
  3. Dritlekkert!!Jeg prøver å overtale Mr.Handyman til å A) være mer hjemme slik at han B) kan snekre slike fine ting til meg også!!
    Tusen takk for hyggelig besøk:-! Blir så glad når det står noe der fra deg!
    Ha en kjempefin helg Marianne:-)
    Klem Hege.

    SvarSlett
  4. ååå så utrolig lekekrt det ble på døra, virkelig en flott detalj og detaljer er absolutt det en legger merke til og som utgjør det lille ekstra! Matta var superfin åsså så gøy når den var på tilbud da:) Ønsker deg en videre fin helg:) klem monica

    SvarSlett
  5. Kjempeflott, et nydelig inngangsparti:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.