lørdag 4. september 2010

Urettferdig...


Jeg har nå satt opp denne nymalte tallerkenhylla jeg fant på loftet..  Den ble gitt til favorittkafèen min i gave, men så likte jeg den så godt at jeg tok den tilbake...Hehe...  Stakkars Løiten nærstasjon, det må da føles urettferdig??:-)  Jeg skal finne en ny til dere, Ingvill, lover;-)
Something new, something old..Ja, jeg elsker sommerhusstilen,
noe som gjenspeiler seg i stasjet i denne hylla...
Men det som er urettferdig for meg, er at mens halve Norge så x-faktor, så lakket jeg strøk nummer to...
Vel, her er det bare å stå på..;-) 
Ønsker deg en finfin lørdag! Takk for alle hyggelige kommentarer, koselig med award og nye følgere!
Og takk til en hårve bloggere for tips til hva jeg kunne sette sammen i en tallerkenhylle.  Jeg googlet på tallerkenhylle - bilder, skrev ned hva jeg likte og vips, så ble den "min";-)

14 kommentarer:

  1. God morgen...
    flott med tallerken hyller..kan brukes til så mangt....nydelig det fatet med roser som står i hylla...det skulle jeg likt og sett nærmere:)
    Og så flott med den brystningen og tapeten i det rommet og nydelig farver...
    Ha en fin fin lørdag du lakkereren:)
    Her skal jeg på torg og selge..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Hei og takk for det, skal legge inn nærbilde av fatet når jeg kommer hjem fra hytta. Kjøpt på et gartneri for et år siden. Klem Marianne

    SvarSlett
  3. god morgen til deg.
    skal si du er flink,dette blir såå bra atte,
    blir kjekt å få satt tingene på plass igjen,
    spennende,
    her er det årets siste ute loppis i dag,
    å dit skal jeg å hele familien for første gang,de er blitt litt nysjerrige på hva mamma snakker om når loppis er samtale emne.
    å sett hva jeg kommer rekene med.
    ønsker deg en fin fin lørdag,håper du får sett reprisen av x-faktor.
    stor klem fra sylvia.
    nydelig i din hylle,mye vakkert der,jeg å liker godt denne sommerhus følelsen,det er liksom sørlandet det,så her har vi den hele året om vi vil..hihihi.

    SvarSlett
  4. Hej, Marianne!

    Hihihi...hoppas att hon inte blev allt för ledsen när du tog tillbaka tallrikshyllan då.
    Men det blev verkligen fint. Så duktig du är.


    Trevlig helg


    Kram Inka

    SvarSlett
  5. Heisann.

    Så nydelig hus du har.
    Akkurat slik jeg ønsker meg det:)
    Ha ei god helg!!

    Smil fra Wenche

    SvarSlett
  6. Det er så koselig og fint med tallerkenhylle:)
    Så fine gulvene blir! Gleder meg til ungene blir stor, da skal vi pusse og ordne gulvet...
    De bærer preg av at det bor to små her ja;)

    Ha en fantastisk lørdag!
    Klem♥

    SvarSlett
  7. Hi hi, skjønner godt du tok den tilbake!!
    Du,den arbeidsstillingen er ikke bra for ryggen vettu..:-)
    klemmer og fiiin lørdag♥

    SvarSlett
  8. Hei. Sommerhusstilen er nydelig,den er også min stil. Kjempefin pyntet tallerkenhylle.:)Klem.

    SvarSlett
  9. Hah! Livet ER urettferdig. Sånn er det bare. Noen lakker og noen ser tv, men, den som lakker får virkelig lønn for strevet, for flott blir det. Både rommet og gulvet! Vakre farger og tapet.
    Men du, gi bort og ta igjen - hønselort i pipa, sa vi - va'kke det litt urettferdig for dem som fikk, hi, hi.. Skjønner deg godt, da, for hylla var fin!
    Her er også livet urettferdig. Jeg sitter pal med kink, urghhh, og den ekte mannen maler stoler i stedet for å gå på jakt. Mest urettferdig for hvem - ikke vet jeg.....
    Ha en riktig god helg på nylakket gulv - Liv

    SvarSlett
  10. Hei! takk for kommentar på bloggen vår, veldig koselig når kjente og ukjente legger igjen spor! :) Så fint hus dere har! Kjedelig å lakke gulv, men så fint det blir! ha en god lørdagskveld! Mvh Elin

    SvarSlett
  11. Å så¨flott det blir hos deg ! Blir spennende å se det ferdige resultatet :-)

    Ønsker deg en fiiin kveld !
    klem, Nostalgia

    SvarSlett
  12. nei og nei, så slem du er!!! hihi ;)
    fint ble det i hvert fall! du er superflink til å stæsje :)
    god helg!
    klem fra Barbro

    SvarSlett
  13. Hihi, tok den tilbake du, gjorde du rett i, kjempefin! :D

    SvarSlett
  14. Hei og takk for sist=)
    Ah, så flott at du vil stemme på oss som Årets nettbutikk!!! Det setter vi pris på=) Du går bare inn på boligpluss sin nettside og stemmer hvis du ikke kommer inn gjennom vår link!
    Igjen; tusen millioner takk; snille du=)
    Klem Tone

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.