mandag 6. september 2010

For en dag!

Jeg jobber 100%  som prosjektleder, har tre barn og mann!  Det går som dere sikkert har merket i ett her, men du verden for en Mariannedag!  Hatt to flotte damer fra Asker på besøk, de har stylet, tatt bilder og intervjuet...Tror de var her i 4-5 timer, så morsomt å vise frem hjemmet sitt til så positive damer!  Jeg må innrømme vi har stått på ekstra i det siste, så nå kan jeg vise en nyvasket paviliong...
Grå duk, med rund blondeduk oppa, og dronning Ingrid, for et vær vi har hatt!
De likte det de så sa de, så da blir det gøy å få oversendt bilder av proff fotograf om noen dager...Skal fortelle dere blad og nummer når det er klart.
Og nå har jeg sagt adjø til damene på jobben, vi har hatt "decoupagetime" i paviljongen, så kost oss med ost og kjeks i nylakket spisestue før peanøttkake i peisestua.  (Måtte lage ny kake da lillemor som skulle hjelpe til, helte oppi 1 dl matolje mens jeg snudde meg bort et sekund...).
 Deilig med litt Mariannetid innimellom slagene, denne dagen lever jeg lenge på. Men nå senga.  God natta fra

11 kommentarer:

  1. Så spennnende marianne :))
    Ja dette må du fortelle alt om når tiden er inne ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. God morgen Marianne!
    Så hyggelig med magasin-besøk og venninnebesøk! Paviljongen er såååå hyggelig, og spisestuen er jo en drøm! Marianne-dag var et fint ord, tror jeg skal prøve meg på noe slikt jeg også! :-)

    Med ønske om en fin høstdag på Løten!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  3. Så gøy dette høres ut da...godt for deg og få en pust i bakken....
    Gleder meg til og få vite vilket blad dette kommer i:)
    ha en god dag....
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  4. Spennende besøk du har hatt:) ...og du har stelt i stand veldig flott. Imponerende innsats:) Da venter jeg i spenning på å få høre hvor resultatet av fotoseansen kommer....

    Ha fortsatt fine høstdager:)

    SvarSlett
  5. Hei Marianne! Så kjempegøy for dere å få paviljongen med i en reportasje, den er jo så vakker! Det blir sikkert spennende å se hvordan bildene og presentasjonen blir når det blir gjort av proffesjonelle. Gleder meg til å se resultatet. Ha en fin uke! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. hei på morran Marianne.
    så herlig en dag,skjønner godt de likte seg godt hos deg,det gjør jo jeg å ..ja igjennom bloggen.du har det bare så fint,elsker huset ditt,
    du er flink,med full jobb barn å mann,klarer du likevel å ta vare på dine venner å de tror jeg du har mange av,
    du er et raust menneske,
    å som jeg gleder meg til denne reportasjen,gleder meg til det kommer på trykk.
    ønsker deg en flott dag,kandkje i et stille tempo..
    stor klem fra sylvia

    SvarSlett
  7. Spennende. Det er jo så hyggelig hos deg.
    Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  8. Du har et helt fantastisk hus og jeg gleder meg til å se reportasjen! :)

    KLEM!

    SvarSlett
  9. Åååå herlig med mariannetid :) Gleder meg til å få vite blad og nr :) Skal kjøpes og NI leses :) Du har det bare SÅÅÅÅ flott :) Gleder meg!

    Ha en flott Tirsdag!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  10. Så flink du har vært som har tid til alt dette. Jeg gleder meg virkelig til å følge med her kan du tro. Her er det et fantastisk høstvær, og har du ikke sol i dag, sender jeg en varm klem til deg.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.