søndag 12. september 2010

Rolig og god søndag..

Hei og hå, her er vi på kjøkkenet og koser oss en tidlig morgen..
Bare lillemor og jeg som er oppe, litt stille til en forandring.  Hun vasker og nynner...herlig...
Merker det er litt tomt i huset nå, de to eldste dro med faren sin til Tyrkia og skal være der i 2 uker.  Jeg gleder meg allerede nå til de er hjemme igjen...
Kjenner på gleden av å være en stor familie, føler meg heldig!
Vi tre var på tivoli og cafe igår, så til Hamar på handletur.  Kjøpte like kjoler til jentene..Name it har klær fra 0-12 i samme stil, og det finner jeg ikke alle andre steder.

Gjenstår bare å finne skjorte i samme farge til gutten vår:-)
En fornøyd Eida Helene springer rundt i nykjolen...
Så etter litt lek og frokost, skal vi nyte de nystekte blåbærmuffinsene, mmmm...
Ønsker deg en finfin dag!

14 kommentarer:

  1. God morgen♥

    Nydelege bilder frå ditt vakre kjøken♥

    Å lisje prinsessa...Ah!Sååååå søt♥

    Takk for gode ord:)

    Nyt søndagen og dei gode muffinsane♥

    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  2. God morgen, Marianne! Så utrolig fint kjøkken du har! Romslig, lyst og koselig!!!
    Skjønner godt at du savner guttene dine - men 14 dager går fort!! Og lille prinsessa synes kanskje det er stas med litt ekstra oppmerksomhet....smiler! Kjolen var iallfall nyyydelig!!!
    Håper du får en herlig søndag!
    Klem fra Lunalu (som sitter i pysj'n enda...!!)

    SvarSlett
  3. ah.. herlige med stille morgoner :)
    Skjønner godt at du savner guttene, men de har det sikkert TOPP.. men det blir herlig når de kommer hjem :)

    Sååå fin en prinsesse :)

    Ha en fin SØNDAG!
    KLEM fra Solveig

    SvarSlett
  4. Hei Marianne
    Så koselig du har det, kjempefint kjøkken – og nydelig liten jente ♥ Høres ut som en herlig morgen, koselig med slike morgener ♥ Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klem fra Mette

    SvarSlett
  5. For et fantastisk kjøkken dere har, Marianne! Koselige bilder. :)

    Så merkelig at dere ikke fikk med deksel! Det fikk vi, og det skal jo absolutt følge med, så det må være en feil. Våre lå sammen med nøkkelhulldekslene, så hvis du ikke har åpnet dem enda, så kan det jo hende det ligger nedi der?

    Til dørene våre måtte vi bestille noen runde treklosser med hull i midten som vi setter inni hullet på de nye dørene. Da kan man bruke de treskruene som følger med i pakken.

    På mange av våre dører er det lille hullet som stanga mellom håndtakene skal inn i, ikke i midten av det større hullet. Derfor må vi frese litt på enden av døra og flytte låsekassa litt opp så stanga kommer helt i midten. Det er for å unngå at det ikke blir glipe når dekselet kommer på. Vanskelig å forklare det, men det er jo ikke sikkert at dere trenger å gjøre det med deres dører.

    Lykke til! Hvis du ikke har fått deksel, så er det helt sikkert feil fra Byggfabriken sin side. Vi ringte dem, og de var veldig hyggelige og behjelpelige, så jeg håper det ordner seg.

    God søndag. Klem!

    SvarSlett
  6. Og du har heller ikke stylet kjøkkenet liitt før bilder ;-D
    Så fint du har det!
    Nydelig kjole - er glad i Name It til Mille også:-)(har akkurat kjøpt to bukser)
    Ha en fortsatt fin søndag,
    greit for lillemor og være litt enebarn vel?.-)
    klem, Hege.

    SvarSlett
  7. Du verden for et allseles nydelig kjøkken du har....dette må vel være favorittrommet for liten og stor. Kos deg med lillejenta, forstår godt at du savner gutta. Min minste på 8 har vært borte sammen med en veninne på hytta deres hele helgen.....nå vil mamma ha henne hjem. Ha en riktih god uke...klem

    SvarSlett
  8. Så koselig stemingsrapport fra en idyllisk morgen og et nydelig kjøkken!
    Masse herlig energi i den lille frøkna - jeg savner ofte tiden med små barn. Da låner jeg en liten go' klump på 3 år, og så koser vi oss sammen - og så puster jeg litt ut når jeg leverer ham tilbake, hi, hi.... Det er en tid for alt.
    Ønsker dere en riktig god søndag kveld - Liv

    SvarSlett
  9. Du har et av de koseligste kjøkkenene jeg veit om altså, blir jo nesten litt sjalu! ;)

    SvarSlett
  10. Hei i gjen :)
    De hyllene i vinduene har min kjære festet med lim bak hylelene.. men tror vi må ha noen vinkler for å være på den sikre siden :)
    Har lyst å ha litt mere stasj der oppe :)

    Ha en flott Morgendag :)
    Klem

    SvarSlett
  11. hei Marianne,
    åå så koselig på ditt kjøkken,deilig med så stor plass,men en stor familie trenger det,klart det blir tomt når noen drar på tur i hele 2 uker.men en har godt av å savne hverandre av og til,kjenne på de følelsene,å gleden når de kommer hjem igjen,
    så nusselig en liten frøken i skjønn ny kjole,
    en liten prinsesse,
    igjen er vi så heldig her sør å stå opp til en klar helt blå himmel,så dagen lover godt,dagene flyr så fort,å i morra begynner konfirmasjons undervisning til Silje,å da går det fort til selve dagen i mai,blir gøy å forberede å lage bordkort i lag...
    dagene er bedre nå,
    ønsker deg en herlig onsdag,å kos deg mye.
    stor klem fra sylvia

    SvarSlett
  12. Hei Marianne.

    Kjøkkenet ditt er nydelig og for en stor og god plass :)))

    En ting jeg bet meg merke i..
    Hvorfor reiser mannen uten deg i to laaaange uker til Tyrkia, tror jeg hadde vært kjempemisunnelig vist jeg hadde blitt sittende hjemme i høstværet..

    MIne tanker går herved til deg med håp om at du får en kjempefin kveld.
    Tenn oen lys og kos deg masse.
    klem

    SvarSlett
  13. Så nydelig kjøkken du har :) Hørtes ut som en koselig morgen, herlig lita jente du har og.
    Håper du får en fin kveld :)

    SvarSlett
  14. Så utrolig flott kjøkken dere har !! Nydelig :)
    Liker stiln din.

    Ha en fortsatt fin dag
    Klem Birgit

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.