mandag 20. september 2010

Hold deg fast: Innlegg uten interiør...

Hei og hå, her kommer en stemningsrapport fra helgas flotte tur til Rondane.  En kjempefin tur med god mat og fine høstfarger!  Her har lillemor tatt med foreldre og farfar på tur.

Hoppebilde av meg, ser ut som Karius..;-)
Eida Helene ELSKER blåbær, spiste masse antioksidanter i helga hun, ja..
Har hatt turbodag (igjen...), først to møter, så hente i barnehagen og på sykehuset med henne.  De oppdaget en bilyd på hjerte hennes på 2-årskontrollen.  Fikk sjekket det idag, hun lå der så tapper på benken og fikk tatt UL av hjertet sitt...  Etter grundig undersøkelse av hyggelig lege, fikk jeg gladmeldingen om at alt var bare bra.  En bilyd uten noen fare.  Så nå har jeg, Henrik og Eida Helene alle tre konstatert bilyd.  Min er litt svakere, man får litt isolasjon med årene sa legen..hehe... 

Ha en finfin uke!

9 kommentarer:

  1. beautiful post and photos!
    Kisses dear.

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder!! Har også vært på tur i Rondane - for leeeenge siden. Vi skulle egentlig opp på Rondaslottet, men det var for mye tåke, så det ble en annen topp i stedet!

    Ikke så rart om du trodde jeg var trønder, da! jeg bor jo her - og har vært "trønder" i 13 år!!! Men kommer fra nordland! ;-)

    Så bra at bilyden var uten fare!
    Kos deg i kvelden, kjære du!
    Klem igjen!

    SvarSlett
  3. Hej, Marianne!

    Hihi, ja men alla inlägg behöver inte handla om interiör. Mycket fina bilder och det verkade vara en trevlig utflykt så här på hösten.

    Ha det gott

    Kram Inka

    SvarSlett
  4. Så deilig en tur det så ut.....
    godt det ikke er noe alvorlig galt....
    ha en kos kveld av det som er igjen..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  5. Først må jeg bare si: SÅ godt det gikk bra med Eida Helene på sykehuset!
    Og såå kult- Atnasjøen Cafe har jeg vært før!
    Før vi drar dit neste gang kan jeg maile deg..?
    - kanskje vi hadde klart å treffes..!
    Ha en AVSLAPPENDE kveld nå da gullet(etter dagen`s turboløp!),klem Hege.

    SvarSlett
  6. Flotte bilder!

    God at det ikke var noe galt :))

    Har en liten giveaway hos meg hvis du har lyst til å være med.

    klem

    SvarSlett
  7. ah.. herlig med tur bilder :) Ser ut så deere har kosa dere masse!! :)

    Ha en fin kveld!

    klem fra Solveig

    SvarSlett
  8. Så flott at alt er bra med lillemor. Herlige bilder fra en sikkert herlig tur. Fin uke til deg..klem

    SvarSlett
  9. hei Marianne.
    skal si dere hadde vakker natur rundt dere i helga,så herlig befriende vakkert der,skjønne bilder du viser oss,koselig på tur,
    så bra at alt er iorden med henne,ikke så stas når de oppdager sånt,men så blir gleden desto større når alt er bra,
    kos dere masse vidre med eller uten turbo fart,
    klem fra sylvia

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.