søndag 5. september 2010

Bind deg en EPLEkrans...

Hei, vi har jobbet i hele dag, men fikk et pust i bakken da vi var ute å spiste på en tyrkisk restaurant.  Nå vil jeg vise deg noe jeg laget idag...

Man tar noen epler og trer på en stråltråd..
Tenkte først å feste det på en bastkrans, men da jeg ikke fant det tok jeg heller melkesilen..Litt mose, litt silverfall og hjerteranke, en lykt og vips, høstens dekorasjon!
Billig og høstlig...
Hjertelig takk for alle kommentarer, jeg er så lei meg for ikke å besøke dere, men nå skal det bli roligere her bare fotoseansen er over;-)
Har dekket spisebordet, i morgenkveld blir det skravling når jobben kommer på ost og kjeks...  Fant en lang bomullsduk, og tilhørende serviettringer fra Randi interiør.  Kjøpte noen grå og noen hvite.  Brodering på ene siden og knapp bak.
Puttet bare kniven inni da det er det eneste bestikken vi skal bruke...
Og grunnen til blå servietter, er at det skal matche putetrekket jeg kjøpte, samme mønster som tapeten, -litt vel gjennomført syntes min kjære, hehe...
Ønsker dere alle gossinger der ute en finfin uke!

16 kommentarer:

  1. Stilig dekorasjon laget av epler. Flott stol, så deilig ut. Falt for det runde bordet deres, virkelig lekkert!

    SvarSlett
  2. Hei Marianne. Takk for smart tips, dette var jo innmari lurt! Jeg gleder meg sånn til å høre om reportasjen endelig er de hos dere! Klem, Stine

    SvarSlett
  3. Nice!
    Kan ikke ha vært helt lett å tre epler på en snor;P Men herlig pynt! Fikk lyst på epler:)
    Det bordet under her var flott♥

    Håper dere får en fantastisk uke
    Klem♥

    SvarSlett
  4. For en lekker høstkrans :-) Og så nydelig inngangpartiet deres var med skinnfell og levende lys - koselig.

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Blir alltid inspiret av å kikke innom bloggen din ;)

    SvarSlett
  6. Å så hyggelig at jeg kan være til inspirasjon, idi1 Takk og takk! Kom ikke inn på profilen din, men takker via denne kommentaren:-)

    SvarSlett
  7. Hei Blake ;) Ja helt klart i morgen blir det eple krans, så dekorativt,
    Lykke til i morgen, spennende,
    MVH Ingebjørg

    SvarSlett
  8. Tusen takk, Ingebjørn, har sommerfugler i magen.... Ja, bind deg en eplekrans, og til advent skal jeg nok binde en clementinkrans, og til påske, egg- eller kvittlunsj eller appelsinkrans;-) Ikke problem med fantasien, vi nei;-) Ha en finfin uke, skal ta opp båten nå snart...Den er bare SÅ bra!!!! Fant speed-justeringen, så nå super vi fort rundt på Balkesjøen, hehe....

    SvarSlett
  9. Hehe, mente g og ikke n tilslutt i navnet ditt, altså;-))

    SvarSlett
  10. Så fin, bruker å binde epler på ståltråd og henge den ute...får se om det blir i år også. Haen super uke.....og lykke til..klem

    SvarSlett
  11. Så utrolig kreativ du er...å for ett flott hjem. Likte veldig godt det du hadde gjort med eplene :o)

    Ha en super kommende uke :o)

    Hege

    SvarSlett
  12. Du Mariannemor...du får det til du! - Eplekransbinding innimellom jobbing og gjestebud og fotografering og hyttetur....Ja, er det egentlig noe du IKKE rekker? :))
    Jeg kikket på forrige innlegg hos deg, og det nye kjøkkenbordet er skikkelig lekkert! Hvor er det fra? Var da voldsomt til lang ventetid på det da!
    Jeg kjenner igjen bordet fra Papagena. Jeg har jobbet der. Er det fortsatt til salgs og i så fall for hvor mye?
    Eplekranskurs hadde kanskje vært noe ja...;)
    ...og jeg har ikke glemt vinduskarmene! Jeg er i ferd med å psyke meg opp!! ;))

    Ha en fin, ny septemberuke!
    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  13. Takk og takk, June, bordet med fire ben ble kjøpt for 2900,- for tre år siden, og selges for 900,- nå. Kjempekjøp!!!
    Og mitt nye bord med ett ben er fra Skeidar til 3990,- Beregn laaang leveringstid;-) Klem

    SvarSlett
  14. Woow beautiful!
    Kisses dear.

    SvarSlett
  15. Aaaaw, søteste kransen! Hmmm, kanskje det jeg skal gjøre med de (veldig få) eplene i treet mitt ute...? Kan jo ikke spise epler på dette *** lavkarbogreiene... :P

    SvarSlett
  16. troppo bella e originale la ghirlanda di mele. qua è tutto fantastico, grazie e complimenti.
    marzia

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.