torsdag 2. september 2010

Sånn går no dagan...;-)

Med maling på alle fingre, avslutter jeg en turbodag med et innlegg...  Var innom butikken og handlet rødløk, de endte ferden som høstdekorasjon på trappa etter middag i paviljongen med familien og nabobarna...
Denne røde gyngestolen fikk fem minutter med meg og ble sprayet blank svart...
Fikk hjelp av mellomste barn til å flytte benk, og satt på plass den nye gyngestolen...Helt ny look på noen minutter og for 90,-
Så slik ble høstinngangspartiet ferdig her på Balke..Med lys i lyktene tror jeg dette blir en hyggelig velkomst..
Så var det klart for lakking, rakk hele gulvet (kjedelig jobb!!!)  med god hjelp av melk og oboy pluss ekstra tv-titting (barna) mens min kjære jobbet overtid...  Sjenken dro jeg selv ut i Mariannestua, duker under og så stoppet den i veggen...Så nå står den slik med en saks som holder den på plass slik at jeg får lakket under bena..hehe...
Og så et strøk bengalakk på denne gamle tallerkenhylla...Pust med magen, ja... 
Nå stuper jeg iseng...Nattaklem fra

6 kommentarer:

  1. Wow ! litt av en dag ! jammen er du effektiv og kjempefint ble det :-)

    Ønsker deg en fiiin helg !
    klem, Nostalgia

    SvarSlett
  2. Beautiful works, bravoo!
    Nice weekend:)
    Zondra Art

    SvarSlett
  3. Hei Marianne
    Tusen takk for alltid så koselige hilsener, det varmer… Her hos deg er det alltid inspirerende og titte innom, såååå herlig hus da :) og så fint du gjør det rundt deg… Gulvet ble nydelig, og gyngestolen ble kjempestilig!!! Ønsker deg en fin fredag og helg som kommer, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  4. WOOOOOW!
    FLINKE FLINKE DEG:)

    Kjempe fullt av herleg inspirasjon her:)

    Takk for alltid så gode ord♥

    Nyt helga i din vakre heim:)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  5. herremin er det mulig!? skjønner ikke hvor all energien kommer fra ;)
    det inngangspartiet sier jo bare VELKOMMEN! aldeles nydelig :)
    tror ikke jeg trenger å si det en gang, men sov godt!
    nattaklem fra barbro

    SvarSlett
  6. Vil bare ønske min turbo-sambygding god helg og samtidig benytte anledningen til å skryte av den nevnte turbo-sambygdingens flotte "høst-inngangsparti". Som vanlig til stor inspirasjon! :)

    Stor klem fra June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.