onsdag 15. september 2010

Baderommet

Hei og hå, raskt innom for å si hei etter en spennende dag på jobben med 23 land på besøk...Jeg holdt foredrag på engelsk, og avslutte dagen med en lyntur innom Puslekroken på Rena: tre kjoler, en bluse, en jakke og strømper ble med:-)  Og noen Sia-skåler.
Leter etter minnebrikken min...Imens legger jeg ut noen bilder fra badet vårt.
Har kjøpt ny matte til gulvet.  Myker opp litt.  Ellers har jeg lest korrektur på reportasjen fra Balke Gård som kommer i Vakre hjem og interiør.  Hehe, dere kommer til å le, jeg er en "Tårnfrid", det lyste det mot meg da jeg leste utkastet fra journalisten.
Men nå Hvaler mens min kjære er i Oslo og ser på mulige leilighetsinvesteringer...Spennende!  Nattaklem fra

17 kommentarer:

  1. NYDELIG!!!! For et vakkert bad!
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Koselig bad du har...ante meg at det var Vakre Hjem ja:)Så gøy da...
    kos deg
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  3. Dear Mariane,
    I love your blog and comment on it with pleasure. Please put Google transaltor on your blog, if not a problem.
    Thanks:)
    Kisses.

    SvarSlett
  4. Ta deg et varmt bad......tror du trenger å hvile deg innimellom også......gleder meg til å få se reportasjen...fikk vite det av Lena sjø...
    Ha en god natt.........Kirsti................

    SvarSlett
  5. Nydelig bad! Kjempelekkert!
    Det samme med kjøkkenet i forrige innlegg -og den søte frøkenen :)

    Blir spennende å lese den nye reportasjen :)

    Ha en finfin kveld!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  6. Kjempe-koselig bad, Tårnfrid;) Gleder meg til å se reportasjen din i Vakre hjem!!

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  7. Kjempefint bad Tårnfrid:-)
    Og gjett om jeg skal ha det bladet når det kommer!
    Klem, H.

    SvarSlett
  8. Vakre hjem, det er det fineste bladet og selvsagt skal Balke gård inn der!! Skal kjøpe det, når kommer det?

    Klemzzzzzzzzzz, Stine

    SvarSlett
  9. Nydelig lyst og fint bad. :)Klem Mette.

    SvarSlett
  10. Hei balke:) gleder megtil vakre hjem kommer. Spennende. God helg. Mvh Ingebjørg

    SvarSlett
  11. Lekkert bad! Er det et massasjebadekar jeg ser? Fornøyd? Vi har vansker med å bestemme oss for om det blir badekar eller massasjebadekar...Oh, disse valgene...:o)
    Gleder meg til neste Vakre Hjem-skal absolutt kjøpes inn!

    SvarSlett
  12. Hei Marinne.
    Kjempekoselig bad, lekker den stigen du har der.
    En stige på badet er i mine tanker også når vi skal pusse opp badet på nyåret :)

    Jeg skjønner nå hvorfor du ikke er med til Tyrkia =)
    Jeg er i litt samme situasjon med en sønn fra et tidligere forhold og en stesønn med min mann som jeg er gift med.

    Ønsker deg en kjempefin dag og ettermiddag.
    KLemmer

    SvarSlett
  13. Guri så lekkert!!!
    Så spennende med reportasje i Vakre hjem. Jeg pleier å kjøpe bladet, så nå gleder jeg meg til å lese om Tårnfrids hjem.... Tårnfrid???? Hm - den lurer jeg nå litt på!!! smiler!
    ha en deilig helg - og slapp nå av mellom takene!!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  14. ah.. for et VAKKERT BAD!!! Her har jeg kunne kost meg lenge:)

    Vakre hjem skal NI leses når det kommer ut.. GLEDER meg til reportasjen!!

    Ha en fin kveld :)

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  15. Flott bad, Marianne! Gleder meg til å se reportasjen! Spennende!

    PS! Jeg har en giveaway på bloggen min, som feirer 1 år! Har du lyst til å være med?

    Med ønske om en deilig helg!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  16. God helg snuppa- kos deg masse!
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  17. Lekker bad dere har.

    Kikker innom for å ønske deg og dine kjære en koselig helg, klem.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.