lørdag 18. september 2010

Leilighetskjøp og guttekveld..

Det ble 2 leiligheter i Operakvarteret på min kjære idag, og de er ferdig møblerte så da er det snart klart for utleie... Men kanskje en natt eller to der kan gå an?;-)
Fantastisk utsikt ihvertfall...
Dette måtte feires, gutteklubben fikk 3-retters her ikveld etter  skyting på blink,-stor stas.  De koser seg ennå i peisestua, jeg listet meg inn etter en fantastisk hyggelig og sen kveld på byen med gode venner.
Jeg skrev navnet på aksjeselskapet til gutta, spørs nok om de har øyne for sånt...
Bordet er enkelt dekket.
Forrett; avacado med reker, creme fraiche med hvitløk og majones+sitron og hvitløksbrød.
Hovedretten laget før jeg dro ut å spise: Flyvende Jacob..Nydelig kyllingrett med fløte, chiliketchup, banan, bacon  og peanøtter...
Hortensia, rose, eføy og flytelys..  Dessert var creme brulee..  TOMT..Stakkars meg:-)
Og med helgens roser ønsker jeg deg en god helg, i morgen/idag skal vi på fottur i Rondane, herlig!
God helg og takk for hilsner fra

17 kommentarer:

  1. Gratulerer, nei, det hadde ikke vært noen sak å ta en natt der! Hyggelig bord du hadde dekket!

    Med ønske om en god helg og klem fra
    Cathrine :-)

    Ps. Ny Give Away hos meg!

    SvarSlett
  2. Gratulere så masse! Nydelige bilder du kommer med at et flott dekket bord. Koselig!
    Ha en flott lørdag & ei nydelig helg.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Wow det var litt av en investering....er nok lønnsom på sikt den:)
    Deilige retter du serverer...ja du får det til i en travel hverdag...
    Ha en fin fin lørdag...her er en loppis som må besøkes:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  4. Hei Marianne!
    Gratulerer med investeringen! Drømmer om hytte i by'n, så kunne godt tenkt meg en leilighet i Operakvarteret...drømme drømme;) Men en helg på hotell iblant er ikke å forakte det heller, og sikkert rimeligere enn en leilighet!

    God helg! Klemmer:) Mette

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye Marianne - rene drømme-leiligheter!
    Du har ikke tenkt å starte restaurant vel ?;-D
    I Rondane har foreldrene mine hytte! - kjempe-vakkert der:-)
    Kos dere masse,
    klem Hege.

    SvarSlett
  6. Jepp det er nærme,
    - hytta er i Sollia, og det er jo like på oppsiden:-)
    Skal dit i høstferien - fra ca den 2-3 oktober:-)
    Håper dere får så fint vær som det er her - SOL!
    Klem,klem:-)

    SvarSlett
  7. FNIS- om du forstørret bilde.., så du smulene i sofa`n -brøøl!!
    God rødding`s etter gutta boys;-)

    SvarSlett
  8. hei vennen.
    åå gratulere så mye med noen herlige leiligheter,
    ååå så vakkert der,kunne godt sovet der ja,for en utsikt,
    nydelig pyntet bord,å du lager alt så lekkert,
    kos dere masse på fottur,så nydelig i Rondane.
    ønsker deg en nydelig helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye!♥ Så lekkert, helt klart må du ta noen netter der!!♥
    Så lekkert du har pyntet bordet og maten så veldig god ut!♥
    Nyt av helgen & flotte høstdager!♥
    Klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  10. Hei Marianne! Gartulerer så mye med de flotte leilighetene, sikkert et meget god investering. For en flott utsikt! Nydelig bord du hadde dekket til gutta og menyen så deilig ut. Fortsatt fin helg til deg! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  11. ah! For noen invisteringer! Kunne tenkt meg en natt der ja, uten problem :) Lekkert var det :)

    Ha en flott kveld, min venn!

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  12. Dette kaller jeg seriøs shopping med stil!

    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  13. Gratulerer, så flotte leiligheter da! Og jammen synes jeg du gjorde stas på mennene, nydelig dekket bord.

    Flotte bilder fr a kjøkkenet deres under her, det likte jeg kjempegodt! Gleder meg til reportasje fra hjemmet ditt kommer på trykk;-)

    Takk for flott inspirasjon!

    Ønsker deg og dine en fin søndag og en god uke!

    SvarSlett
  14. Gratulerer! :O)
    Hadde gjort seg med en helg der ja :O)
    Så kjempe lekkert ut, og det gjorde bordet ditt også. Du er god på å gjøre det koselig rundt deg! :O)
    Håper dere hadde en flott tur i Rondane.
    Har vært der noen ganger. Jobbet i Sollia jeg se :O)
    Ha en flott uke!
    Mumseklem fra Vibece :O)

    SvarSlett
  15. Ha en fin mandag snuppa!
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  16. Så fint bord...og god mat..Håper dere fikk en fin tur, Rondane er ett av mine drømmemål...klem og god uke

    SvarSlett
  17. Hei Marianne! Gratulerer så mye med leilighetsinvisteringer! For en utsikt!!!
    Og så flott bord du har dekket!¨

    Jeg kosa meg på hotell i helga, så da gjorde det ingenting om det var dårlig vær. Det var våtere i bassenget... hi hi!

    Håper Rondaneturen ble en opplevelse! Ha ei flott uke!
    Stor klem fra Lunalu (som ikke er trønder altså ;-))

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.