søndag 5. september 2010

Nytt kjøkkenbord!!!


Her er vårt etterlengtede kjøkkenbord ankommet, vi hentet det idag!  Fikk utstillingen da vi skal ha boligreportasje mandag og det vi bestilte for 11 uker siden, fortsatt ikke har ankommet...
Tykk, dreid fot..
Og gulvet i spisestua ble jeg ferdig med igår, så ikke så urettferdig likevel når jeg rakk å være med familien på hytta fra i¨går kveld til i dag...Smil! 
Amalie var i skogen og laga blåbærmarshmellewsgodis;-)
Det 3år gamle kjøkkenbordet (Papagena) med fire ben er derfor rimelig tilsalgs...
130cm i diameter, fine detaljer...
Og så fikk vi det på plass på kjøkkenet..
Kjøkkenet er husets hjerte, 5 dører og som regel noen her...
Hvit lysekrona over bordet, var brun og gullfarget før jeg kom i hus;-).
Og med hvite roser er det fred i heimen, vi har vært på koselig besøk og nødvendig shopping, hatt folk innom hele dagen, så avsluttet vi med film og pizza...
Og nå er en datter hos svigers, en sover i campingvogna sammen med en venninne og sønnen er Monsen junior, sover i skogen sammen med en klassekamerat!  Er så stolt, jeg hadde ikke turt!!!
Så med denne hektiske dagen får jeg bare takke for kommentarer og beklage få svar-besøk...

Klem

13 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med flott bord!
    Skulle bare mangle at du fikk utstillingsbordet - 11 uker er på grensen!
    Tøff type, Monsen jr., men det er rart hva de klarer bare motivasjonen er der :-)
    Ha en riktig god sen-kveld - Liv

    SvarSlett
  2. NYDELIG !!

    skulle veldig gjerne kjøpt det kjøkkenbordet hadde jeg hatt plass det var nyydelig :)

    lyskrona var å kjempestilig !!! :)

    SvarSlett
  3. å, så flott bord! jeg bare elsker runde bord, det er så sosialt å spise når alle ser alle like godt! bare så synd store runde bord tar så stor plass ;)
    nattaklem fra Barbro

    SvarSlett
  4. GRATULERER!
    Så lekkert bord...
    Nydelege bilder♥

    Nyt helga♥

    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  5. god morgen kjære venn.
    gratulere med flott kjøkken bord,skal si det tar tid å få bestilte kjøkkenbord på plass,men nå var dere heldige,fine gulv nå å alt klart til den store dagen,fun lampen ble i hvit,
    tøffing han sønnen som sover ute,
    kaldt å,her var bare 5 grader når jeg stod opp,men deilig nå,
    ønsker deg masse lykke til i morra,kos deg med alt.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Hei!
    Så flott bord. Mye har nok forandret seg etter at du kom i hus ja :O)
    Tallerken hyller er jo bare sååå fint, så i mitt neste liv skal jeg ha stor kjøkken, med plass til det ja :O) - ler -
    Innganspartiet ditt har blitt veldig koselig, skikelig høst stemning. Er bare å innse, sommeren er over for i år, så får vi kose oss med høsten :)
    Ha en flott dag, og lykke til :O)
    Mumseklem fra Vibece :O)

    SvarSlett
  7. GRATTIS med nytt bord, Marianne!!! Det var lekkert!

    Ha en fin dag!

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  8. Så herlig romantisk med rundt kjøkkenbord uten disse bena som står i veien. Nydelig det er hos deg. Flott den ovnen og. :))Klem.

    SvarSlett
  9. Så flott det er hos dere;-))

    Legger meg til som følger av blogen din

    Ha en super søndag

    Mvh Wenche

    SvarSlett
  10. Kjempelekkert bord M - og MASSE lykke til med report. nå da!:-)
    Kos deg med familien idag:-),
    klem Hege.

    SvarSlett
  11. Nyyydelig bord! Ble superfint på kjøkkenet :o) Og så fint du hadde gjort det på trappa! Kjempekoselig :o) Ha en strålende søndag! Klemmer fra Marianne

    SvarSlett
  12. Nydelig bord...så spennende med boligreportasje da. Så tøff sønn...herlige villmarksliv. Ha en fin kveld....husk å slapp av litt da.....klem fra meg

    SvarSlett
  13. Eeeendelig kom det..
    Jeg gleder meg med deg Marianne.
    Og det ble jo bare nydelig, akkurat som bestilt :)
    God nattà klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.