tirsdag 31. august 2010

Pynting av innetrapp...

God dag kjære leser, håper du nyter årest siste sommerdag!  Nå ønsker jeg høsten velkommen med et nytt skilt oppe i trappa.
Kjærlighet, latter og venner er alltid velkommen hit...
Skiltet har oliventre og et par lykter som naboer...Litt kakepapir kan jo brukes til så mangt...
Plasseringer passer bra, for man ser velkommen-skiltet idet man åpner ytterdøra...
Ellers jobber vi på spreng med diverse prosjekter, har en spennende tid i møte for på mandag kommer fotograf og stylist til Balke gård....  To be continued...;-)

Da ønsker jeg alle en god sommerdag!  Her blir det grillmat og deretter is til dessert, må jo feire siste sommerdagen...

Klem,

17 kommentarer:

  1. Hei hei
    Så koselig det ble i trappen din. Min er og heldigvis ferdig malt. Litt rydding som gjenstår bare.
    Ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Kjempekoseleg pynta trapp☺ Skiltet var veldig fint-med ein gang såg det ut som sticker☺

    Heldig som har sommar-her regna det :( Men har innfunne meg med at vi har hoppa over sommaren og komt til hausten no☺

    Nyt dagen☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Lekker trappepynt -gjør det så koselig og innbydene..

    Ha en flott dag!

    Tove

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig velkomst hos dere altså! Utrolig fint med oliventre pyntet med litt kakepapir :o) Kan jeg få spørre om hvor du har fått tak i teppet i trappa og hvilket materiale det er? Det ser veldig fint ut og jeg tror at det kan være lurt å legge noe lignende i vår nye hvite trapp... ;0) Håper du får en strålende dag! Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Tusen takk for det, trappeløperen er kjøpt på Teppeaboa på Alnabru/Bryn, Oslo. Det er et sisal (eller juteteppe, husker ikke nå...) som jeg kjøpte i metervis og la selv. Mye fint i den teppebutikken! Lykke til!

    SvarSlett
  6. Det var ordentlig flott....hjertevarmt...
    Så spennende med fotograf og stylist...gleder meg til og se det..i hvilket blad sa du???:)
    kos deg med dagen..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  7. Jeg har også sett på det der skiltet! HELT nydelig er det og så koselig som det ble i trappa!

    Spennende med fotograf og stylist da! Gleder meg til å lese mer!

    Klem

    SvarSlett
  8. hehe, ja, jeg var ganske fornøyd med det julekortet! :) Vi fikk MASSE morsomme kommentarer på det. Det er jo greit å ikke ha et helt standard julekort der de sitter og smiler og er sååååååå søte for det er jo ikke slik det bestandig er!

    Klem igjen!

    SvarSlett
  9. Herlig i trappa di,flott skilt. Så spennende med fotograf og stylist,wow,heldige du. :)Klem.

    SvarSlett
  10. Kjempe-koselig M - og ser dere jobber på:-)
    Ha en fin dag,
    klem H.

    SvarSlett
  11. Nydelig i trappa :) Likte godt det skiltet..
    Så spennende med besøk da ;)Gleder meg til å følge med videre, har en liten anelse om hva som skal skje hihi ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  12. ååå herlig det ble i trappa di :) Skiltet var kjempe nydelig.. alt koselig med en hyggelig velkomst :)

    Gleder meg til å se hva resultatet av en stylist og fotograf blir :) Spennende :)

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  13. Så fint da, ja snart må vel oliventreet flytte inn. Det blir spennende å følge med her.....ha en fin dag.....så koslig med grilling...klem fra meg

    SvarSlett
  14. Hei:)
    Så koselig det ble i trappen din:)
    Nydelig skilt og flott Oliventre:)
    Ønsker deg en fin høst!
    Klem

    SvarSlett
  15. Så koselig trappepynt!
    Heldig du er som har en så flott trapp :)
    Nå venter jeg spent på hva som skal skje med stylist og fotograf!!
    Ha en fin tirsdag (med litt mindre regn enn vi har her i Trøndelag, håper jeg!!)
    klem fra Barbro

    SvarSlett
  16. Åh, det var skikkelig koselig i trappa di! Ja hos deg vil nok gjestene føle seg velkommmen med en gang, stilig skilt! :) Så spennende det høres ut med stylist og fotografbesøk...håper vi får vite litt mer senere! Ønsker deg en flott kveld, klem :)

    SvarSlett
  17. For en nydelig trapp! Syns det er så fint med sånne gamle trapper med svinggelender. Det skulle jeg gjerne hatt i huset mitt! :)

    Gratulerer så mye med dørhåndtakene da! Jeg gleder meg veldig til å se dem. Kommer til å bli så fint hos deg! Også blir det såklart spennende å følge med på hva slags prosjekter dere holder på med.

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.