lørdag 21. august 2010

Til mamma, jeg er litt husmor:-)

Amalie ble 11 år og riktig så feiret!  Dette innlegget er mest til min mor, for å vise at jeg kanskje kan annet enn Toro brownies..,-)
Daijmkuler på bløtkaka. Sukkerbunnen er til og med hjemmelaget, mamma:-)
Pavlova med hjemmelaget vaniljekrem falt i smak..
Ripsmuffins med vaniljekrem etter lisjeAstrids tips vil jeg nok lage flere ganger...
0640...Gaver og sang på senga...
Familieselskap med hamburgere stekt på takka denne gangen...
Så venninnebursdag med båt og tube på Balkesjøen..Herlig venninnegjeng!
Henrik fyrte opp i bålpanna slik at de kunne avslutte dagen med marshmellews før de la seg til å sove i vogna...
Inne i paviljongen kunne vi voksne bivåne det hele...Koselig med flammer...
Så har jeg vært litt på jobb idag, deretter kafèkos på nærstassjon med jentene;-)
Til kvelds ble det fondue...
Er så kjekt å sitte rundt bordet med fondue, da er det høst, ja...ANBEFALES!!
Siden vi har satt opp et varmerør i taket (hvitt selvsagt), kan vi være ute og spise sent alle sammen...
Da er det loppekassa, ønsker deg en finfin lørdag videre!

6 kommentarer:

  1. GRATULERER til prinsessa♥

    Eg blir så GLAD av at du likar oppskriftene mine:)
    Stas rett og slett!

    UTRULEG levande og gode bilder du viser som oser av glede og kjærligheit♥


    Tusen takk for gode ord:)

    Nattaklem frå Astrid♥

    SvarSlett
  2. Det så ut som en herlig bursdag!
    I morra er det min tur, første av tre etapper bursdagsfeiring...which reminds me, jeg har et sukkerbrød til avkjøling som skal dynkes før jeg tar natta!
    ha en fin søndag :)
    nattaklem fra Barbro

    SvarSlett
  3. Så kos bursdag -gratulerer til jenta :)

    SÅ lekre kaker -dette kaller jeg skikkelig husmor!!

    Ønsker deg en flott morgendag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Skal si det har gått unna denne dagen. Må ha vært en fantastisk flott dag for snuppa :)
    Ha en fortsatt finfin helg
    *Siv*

    SvarSlett
  5. god morgen Marianne,
    så flink du er som har baket og ordnet,så kjekt å få oppskrift fra Astrid,disse så gode ut,
    nydelige koselige bilder,å gratulere til henne som fylte år,kjekt med den vogna da,
    koselig å sitte ute til det er mørkt,å med varme og mat er det toppers,
    ha en fin søndag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Gratulerer til jenta di. Ååå så kos,herlig å se hvor godt dere har det sammen,det liker jeg. :)Så mye godt du har laget,mange fristelser for en kakemons som meg.Ikke noe i veien med bakeferdighetene. Ripsmuffinsene skal jeg også bake. God Søndag.
    :)Goklem.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.