søndag 1. august 2010

Prinsessekroken...

Mens Eida Helene venter på at lekehuset Balkebu skal bli ferdig, har jeg laget en liten krok til henne på kjøkkenet. 
Her spiser hun muffins fra Sprell fått av snille husfrue 4, her drikker hun isvann fra stettglass fra Ikea, tegner og leker.  Det mest geniale med radiatorer er ikke utseende, nei,:-)),men at de brukes som bokhylle i sommerhalvåret! 
Under Ikeabordet er det oppbevaring av blant annet tegnesaker og smykker...
Fatet har en liten kakepapirduk, stor stas å servere mamma muffins, ja.
-Og prinsessestolen og krona er på plass...

Da ønsker jeg dere alle en riktig god dag!

9 kommentarer:

  1. Fantastisk!!! så heldig Eida Helene er som har fått en sånn koselig krok!
    Gleder meg til å se Balkebu - tenker den også blir en prinsesse verdig!
    Oj...nå kom det en skikkelig regnskur her - får fortsette med ryddingen, jeg!
    Ha en fin dag, Marianne!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  2. Så heldig prinsessa er som har det så fint:)
    Blir det flere innlegg fra hytten?:)
    kos deg
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  3. Takk for det, ja det blir flere rødstua-innlegg, skal male siste strøket på stua ikveld, så snart er det bloggeklart...;-)

    SvarSlett
  4. Såå koselig krok! Kan tenke meg hun koser seg der.
    Ha en vidre fin dag!
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  5. Åååå så nydelig krok du har laget,snill du er. :))Klem.

    SvarSlett
  6. Heldige Eida Helene er ;) Denne kroken hadde vært perfekt for min lille prinsesse også:)
    Ønsker du får en flott uke!

    SvarSlett
  7. Nyyydelig brett+kopp+glass altså! :D

    SvarSlett
  8. Det var en flott, liten prisessekrok! Heldig frøken altså! :D

    SvarSlett
  9. Så flott prinsessekrok! Kan tenke meg at den vesle prinsessa koser seg der :-)
    Fin blogg du har!
    Ha en fin søndagskveld.
    Line

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.