mandag 30. august 2010

Skohylle ble bokhylle...

Hei, nå er skohylla jeg kjøpte til en tier, blitt malt og fått oppgaven som bokhylle for en toåring..Passelig høyde dette...;-)
Hun har endel vesker og skrin som har fått plass på toppen.  Synes de trehodene på siden er så søte..
Og klesskommoden har også rosa detaljer på toppen...
Istedenfor å spraye en kurv jeg fikk av Vivi, så la jeg over en brodert duk,-hårpynt og spenner rommer den..
Lekekassa er blitt trapp opp til senga, så nå ordner hun seg selv, lille vennen...
Mange av bamsene har blitt utryddet, ble for mye på det lille rommet hennes...Noen kom i vinduskarmen.  Her skal vi snart sette inn enda ett vindu nå når høsten kommer..
Da ønsker jeg deg en finfin uke og tusen takk for kommentarer,-koselig!!

17 kommentarer:

  1. Den skohylla var kjempeflott som bokhylle for ei lita jente. Veldig koselig rom hun har.
    Det speilet ditt over peisen var jo bare helt herlig. Med engler på. Nydelig.
    Ønsker deg ei god uke :)

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Så stilig det var med skohylle som bokhylle.
    Stas for vesle jenta å nå bøkene selv.
    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Det var jo skikkelig lurt da....så koselig rom. Speilet i forrige innlegg var forresten kjempefint...me like. Ha en herlig uke...klem

    SvarSlett
  4. Oi, så lur den var! Og ikke bare lur, men veldig dekorativ! :D

    SvarSlett
  5. Så fint det ble da!
    Vakkert jente rom.

    Ha en flott kveld og ny uke.
    Mumseklem fra Vibece :O)

    SvarSlett
  6. Så genialt da! Det ble jo skikkelig dekorativt, og kjekt for lillepia at hun kan plukke bøker selv! Du er en luring, altså!
    Ha en fin søndagskveld :)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  7. Hei!
    Takk for koselig hilsen :) Den skohylla var kjempefin og kjempe smart tenkt :)
    Den esken har jeg kjøpt hos en lokal bokhandel som ikke er noen kjede. Det står ikke noe merke eller navn på den heller :(

    Ha en fin uke!
    Klem Anette :)

    SvarSlett
  8. Hei sveis:)
    Nå har jeg gått glipp av flere innlegg..slik er det når jeg står på marked lørdag og søndag...da rekker jeg ikke så mye mer:)
    Så flott den med alle lommene far Jeanne d arc...og slikt et koselig barnerom..
    ha en super ny uke..
    eddaKlemmer til deg

    SvarSlett
  9. Så flott og kreativt! Fint at hun rekker til selv! Nå har veslejenta fått litt av ett rom.BLitt kjempefint :o) Go'uke! Klemmer

    SvarSlett
  10. Ja..dere er jo søtinger:):)
    ha en nydelig dag...og jeg synes du er flink og kommentere...
    Men du kan ikke forvente hele verden av deg selv..du har mann og små barn og hektiskt arbeidsliv....er umulig og greie alt...
    synes du er flink jeg....
    Jeg bor alene med en sønn på 16..og er mye hjemme..da har en litt mere tid en skal slå ihjæl:):)
    eddaKlemmer til dere:)

    SvarSlett
  11. Så fint det ble Marianne!
    Og tusen takk for hjelp og støtte,
    - du er en knupp og en god venn:-)
    Ha en fin start på uken og masse lykke til med Vakre Hjem!!
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  12. For en heldig liten prinsesse!
    Riktig flott ble det!

    Ønsker deg en fin uke Marianne, klem fra Perlemor :)

    SvarSlett
  13. ååå herlige prinsesse! Sååå vakkert rom hun har, og skohyllen til bokhylla var et supert tips :)

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  14. Så fint og koselig barnerom! Likte skohylla veldig godt. :)

    Vi bestilte 12 håndtak og betalte da ca. 1400 kr. i toll. Da trakk Byggfabriken ut den svenske momsen, så det ble ikke så ille pris.

    Det ser ut som at det ordner seg med håndtakene våre slik at vi kan bruke dem likevel. Hurra! Jeg er superfornøyd med dem. Veldig, veldig fine! hadde sikkert passet perfekt med håndtak derfra i deres vakre hus.

    Ha en god dag!

    SvarSlett
  15. Og nøkkelhullene bestilte vi i tillegg, ja. :)

    SvarSlett
  16. Så koselig det ble, tenker det er en liten jente som koser seg nå. Stilig med sko/bokhyllen, den likte jeg. HA en fin uke, klem fra meg.

    SvarSlett
  17. Hei på deg.
    Så koselig barnerom. Kjempesmart hylle, akkurat passe høyde for en liten prinsesse.
    Ønsker deg en riktig fin uke.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.