mandag 2. august 2010

Stuebilder

Mens vi telte ned til Amalie og Henrik skulle hentes på togstasjonen, deretter kos og klem og kjøttboller som var deres middagsønske, tuslet vi rundt og tok noen bilder av ene halvdelen av dagligstua.
Denne delen brukes mest av min kjære og meg, aviser, kaffe og prat etter middagen...
Passer igrunn bra å plassere disse bokstavene her i hylla over stolen...
Lillemor kan ikke vente på å få igjen storesøskenene sine....
Bilder av dem i vinduet, sammen med en ny oljelampe i gammel stil fra Boulevard interiørbutikk i Karlstad.
Og hjerteranken har blitt ganske så lang på et år.   Nå blir det storfamiliekos, 2 uker igjen av min 8-ukers sommerferie skal brukes på familien, ja!  Augustklem fra

12 kommentarer:

  1. Innbydende kosekrok!! ..og for en flott lampe som henger i hjørnet over sofaen!
    ...og et hvitmalt "ælj-hønn" eller...hjort?
    Tøft! :))

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig hos deg. Likte godt de to statuene og ordet kærlek ved siden av. :)Nydelige barn du har og. Parafinlampa var herlig og den planten (hjerteranke)de vokser noe voldsomt,har flere av de selv. :))Klem.

    SvarSlett
  3. Hei Marianne
    Kjempekoselig stue du har, takk for at du deler… Jeg er så fan av lyst malt panel, er så utrolig varmt og koselig ♥ blir sikkert herlig å få hjem igjen barna, og så søt lillemor – blir kjekt når søsknene kommer hjem. Ønsker deg og dine en flott uke som kommer, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Hei Marianne.
    Så koselig krok, kan tenke meg at dere koser dere der ja. Blir nok kjekt for lillemor å få søskene hjem. Kos dere og nyt dagen.
    klem Kristin

    SvarSlett
  5. Så herlig å ha alle hjemme. Fin stue, lyst og delikat. Jeg koser meg bare hjemme de siste ukene av ferien...så deilig. Ha en herlig mandag..klem

    SvarSlett
  6. *Sukk* Der var det virkelig koselig! Skjønner godt at kjærligheten blomstrer der ja... ;)

    SvarSlett
  7. Så koselig dere har det.....flott det skapet deres...
    ha en fin dag:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  8. ååå så koselig dere har det!! :)
    Nydelig det skapet og den olje lampen.. I LOVE IT!! :)

    Kos dere når alle er samlet! :)
    Klem fra Solveig! :)
    ps. La meg til som følger hos deg! ;)

    Her inne koser jeg meg!

    SvarSlett
  9. Kjempe koselig avslapningskrok;)Og lillemor er jo bare såååå skjønn!!:)

    SvarSlett
  10. Hils alle og takk for koselig besøk :-)
    Nina :-)

    SvarSlett
  11. Hei Marianne.

    En koselig krok for deg og dine kjære.
    Er det ikke bare deilig med et sted hvor en kan sette seg ned i hverandres selskap med en god kopp kaffe og en prat...
    Det er lykke det..
    Kos deg videre i ferien :)))

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.