søndag 8. august 2010

Gyngebenken er på plass..

Da er vi tilbake etter en liten uke hos foreldrene mine på Rød i Romsdalen.  Hatt koselige familiedager og stor stas for ungene å bli igjen til i morgen.  Igår var vi bare innom her for å dusje og ordne oss til 50-årslag, kjempefest hos naboene!  Hadde litt døtid i bilen nedover Gudbrandsdalen, så laget en tale og sang, fikk min kjære til å på sparket synge, stolt er jeg av han!!
Nå skal vi ordne litt her og kose oss i gyngebenken innimellom slagene.  Gyngebenken har jeg snekret sammen av to Lillbergstoler fra Ikea, malt og pyntet med god overmadrass og litt puter,-nyt sommeren videre snille deg!  Klem fra

12 kommentarer:

  1. Så lekker den gyngesofaen ble

    Ha en fin sommerdag

    Klem fra Lottemora

    SvarSlett
  2. Så koselige sommerbilder og så romantisk med hjemmelaget benk. Ha en flott Søndag. :)Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Så fin den ble :-)

    SvarSlett
  4. Woooow!
    Så utruleg romantisk og vakkert!
    Ah!I LIKE!

    Nyt søndagen♥

    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  5. Du hadde litt "dødtid" i bilen ja....? Så da laget du like godt en sang og en tale?
    He he Du er jammen energisk! Klarer du å sitte heeelt stille uten å gjøre noe som helst noen gang?? :))

    Er du på "Stasjon`" i morra forresten?

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  6. Så flott gyngebenk, nyt de siste deilige sommerdager der......

    Klem Helena

    SvarSlett
  7. Så flott den var. flink er du!
    Ha en vidre fin dag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  8. Hei...skal si du er kreativ jeg Marianne...lekker ble den;o)
    Koselig innlegg du har hatt her siden sist jeg var innom også..
    Ps!Er du på facebook?

    SvarSlett
  9. For en flott sofa, ønsker meg en slik. Kanskje til neste sommer...noen påstår at det nærmer seg høst...her har vi endelig fått noen deilige sommerdager. Ha en fin søndagskveld , og en fin uke...klem

    SvarSlett
  10. Takk for kos kommentar fra deg igjen :)

    Så flott benken ble!! En romantisk liten plass...som jeg håper du får nyte litt "døtid" i ;)

    Fortsatt god sommer!

    Klem fra Fru K

    SvarSlett
  11. Skikkelig sommer-koselige bilder:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.