onsdag 25. august 2010

Mitt bloggsted...

Da er det på tide å vise min bloggekrok her på Balke.  Først må vi gjennom spisestua...
Og ut i glassverandaen som vi kaller Mariannestua.  Tror det kom av at jeg foreslo å tette igjen den åpne verandaen slik at den kan brukes mye mere.  I tillegg bodde jeg her ute da jeg ammet Eida Helene:-)
Med utsikt over allèen og jordet, kan jeg nyte en liten tid innimellom alt annet.  Å blogge gir meg mye, nettopp for at sånne som deg er innom, legger igjen spor, inspirere meg til å fikse hus og hjem etc.  I tillegg er jeg veldig familie- og hjemkjær, så en hobby som gjør at jeg kan være hjemme med mine, samtidig være litt bare "Marianne"(-som også er nødvendig), kunne gå til og fra og være tilgjengelig for mine, gjør at dette er noe jeg velger å drive med på fritiden av og til...
Selvsagt skulle jeg ønsket meg mere tid til å svare både på kommentarer og mail fra dere, men dessverre strekker ikke tiden til her..Så hjertelig takk til dere som stadig stikker innom, det gjør meg veldig glad!
Våre tre englebarn sitter her på sølvplettfatet sammen med litt annet stasj.-)
Litt kos skal man vel unne seg innimellom slagene....Mmmm....
Stolen er arv etter min kjæres farmor, og oppå har jeg en stolpute med initialene M...
I sommer ble denne kurven brukt til bestikk, nå er det pensler, decoupage og annet dilldall jeg bruker den til..
Kjekt å lese blogger, også inspirerende å nyte et interiørmagasin eller to...Kanskje jeg ser noen av bloggerne i bladet også..
Og personlige bilder er også kjekt..Saksa fra House Doctor kjøpte jeg på Home&Cottage, elsker klipp og lim av nostalgiske merker på fyrstikkesker...
Vel, da har jeg vist halve Mariannestua, fortsettelse følger...
Klem,
som er hjemme med febersyk lillemor, hardt å begynne i barnehage her også, Hege,-)

22 kommentarer:

  1. Å så koselig,det er klart du koser deg der.En sånn plass er vi mange som kunne ha ønsket seg.Jeg ønsker deg en riktig god dag videre.klem fra Sissel.

    SvarSlett
  2. Kjempefin bloggekrok, smart å ha en slik hjemmehobby, du gleder oss med ditt vakre hjem og alltid slike koselige innlegg!! Helsing Stine

    SvarSlett
  3. ååå.. herlig et innlegg :) Vakkert, inspirerende med fine ord :) Såå herlig en bloggkrok du har.. kan tenke meg at det gir ro å sitte på en sånn vidunderlig plass :)


    God bedring til lillemor :)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  4. Åh, så herlige bloggeomgivelser! Ikke rart du er så inspirert... ;)

    SvarSlett
  5. Så vakker en krok, genialt og bygge inn verandaen slik da!

    SvarSlett
  6. Fin bloggeplass Marianne. Du har et virkelig vakkert sted! Sukk.

    God bedring til jenta di...
    Klem fra Anine

    SvarSlett
  7. Tipser forresten 2 damer, skribenter og fotografer for Vakre Hjem om deg! :)

    SvarSlett
  8. Herlig bloggplass du har,søte engler. :)Klem.

    SvarSlett
  9. Herlig bloggekrok!

    Veldig enig at man skal gi seg selv litt egentid. Man trenger det -og blogging er veldig kos! Jeg nyter å titte innom hos andre -og la meg begeistre og inspirer..

    Alltid no flott å se hos deg :)

    Ha en fin ettermiddag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  10. Hei marianne.
    For en nydelig plass og blogge da.. Skjønner godt at du må litt tid for deg selv i blant, vi har vel alle vært der. Mine barn er nå store og jeg har i dag mere enn godt med tid. Ha en flott dag.
    Klem kristin

    SvarSlett
  11. Hei igjen Balke :) nei og nei er småbruket solgt?:( flotte steder som på Løten går fort.
    Men du har en kjempekoslig bloggplass. God bedring til lillemor.
    Med vennlig hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  12. Så koselig bloggplass du har! Står i stil til resten av huset :) her er det mest laptop i fanget i sofaen ;)
    ha en fin kveld, og god bedring til lillesnuppa!
    klem fra Barbro

    SvarSlett
  13. Åh....det var en kjempe koselig bloggekrok! Likte godt den kurven som du hadde dilldall i. Lurt å bruke den til det!!!
    Så herlig å få et sånt ekstra rom i huset - kjempe smart å tette igjen verandaen!!!

    Ha en nydelig dag!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  14. hei på deg.
    så koselig en blogg krok du har der,å vindu rundt det overalt,så deilig,
    nydelig pyntet har du å,for en plass dere bor på.så vakkert,
    å stakkars lille tulla som er syk,har startet med øreverk for mitt barnebarn her,så vondt stakkar,
    ikke godt når de minste er syke,masse god bedring til henne.
    ha en fin kveld . klem fra sylvia

    SvarSlett
  15. Åh - for en herlig plass å blogge, å for en utsikt!
    Skjønner godt at du ville ha den plassen til Mariannestue ja :O)
    Masse masse god bedring til lillemor da!
    Stor mumseklem fra Vibece :O)

    SvarSlett
  16. For en fin bloggeplass du har... ☺ ☺ ☺
    Lyst og lekkert... Avslappende med andre ord... ♥ ;)

    *God bedring til den lille*

    Har også en febersyk jente... 4 dagen i dag... :( Håper det går over snart... Hun hadde ihvertfall bare 37,8 nå når hun gikk å la seg... ☺

    Klemmer fra MV ♥

    SvarSlett
  17. Så koselig bloggeplass du har!
    Liker så godt alle navnene dere har:) Mariannestua, grønnstua, rødstua, drengestua osv... Blir så hjemmekoselig:)
    Herlige bilder, ser ut som mariannestua er et fantastisk sted å blogge fra!

    Ha en super kveld videre!
    Klem♥

    SvarSlett
  18. Ååå for en flott blogg, og nydelig hjem:)
    Glad du la igjen ett spor hos meg, så jeg fikk tittet innom hos deg:)

    Ønsker deg en fin kveld:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  19. Hei Råholt:-)

    Ja, det småbruket gikk raskt unna, et eldre ektepar solgte det før visning til en familie med barn i samme klasse som Amalie...Hadde jo vært så gøy med dere her også, da!!! Med Balkesjøen og vannsport sommeren igjennom:-) Men følg med og sjekk finn.no, jeg kommer med flere tips om jeg ser noe ledig:-) Klem i natten...

    SvarSlett
  20. Flott bloggeplass du har! :) og koselig med nye naboer da :)

    SvarSlett
  21. Så fint, Marianne :) For en nydelig plass å finne litt egentid! Og så fin hortensia, min favoritt. Den sto så fint med nyutsprunget rose og ønsket meg velkommen hjem i dag :) Formen er fin. Vi snakkes, klem- Hege

    SvarSlett
  22. SÅ bra Hege, dette går så bra og snart blir det feiring med campingvogna;-))) Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.