tirsdag 24. august 2010

Kjøkkenbordet skal bli større en gang...

Da er Rødstua utleid, og småbruket over veien solgt før visning det også, så her går det unna.  Men det samme kan vi ikke si om kjøkkenbordet som jeg skulle få på fredag...Skeidar har brukt 9 uker på å enda ikke levere et rundt kjøkkenbord...Er det rart jeg elsker Ikea og varene direkte i bilen?....-)

Her er vi fulltallige igjen etter at min kjære har kommet hjem fra jobbreise.  Hadde en fantastisk morsom men sen kveld med husfruene igår, så nå må jeg tidlig tilsengs...God natta fra

7 kommentarer:

  1. Det er så greit når slike ting er fort unnagjort:) Synd man ikke kan si det samme om skeidar.... 9uker? virkelig? Det hadde ikke en utålmodig sjel som meg klart, hehe... SKal jeg ha noe nytt, skal jeg ha det NÅ! Helst isted;) Ikke rart vi er (nesten) nabo med ikea!

    Håper du har en fantastisk kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Marianne
    Så koselig dere har gjort det i Rødstua! – hvem vill ikke ha bodd her?? :)) jeg kunne godt ha flyttet inn ;) – likte veldig godt grå fargen på gulvet… og herlige sommerlige og lysefarger ♥ 9 uker hørtes mye ut!!! – nei takket være IKEA… lenge å vente på et kjøkkenbord. Ønsker deg en herlig uke, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Ja, Rødstua får mange til å smelte - helt fornydelig koselig!
    Leveringstiden på Skeidar får ingen til å smelte. Det måtte i så fall være stakkars ansatte som skal forklare og bortforklare i møte med stramme kunder. Noen venner av oss ventet visst noe sånt som 14 uker på ben til sofaen. Liksom ikke så spennende å få en sofa - uten ben....
    Gosh og natta - Liv

    SvarSlett
  4. Hei hei
    Disse møbelkjedene er utrolig trege men de kan overraske en gang iblant og....
    Sofaen vår kom før tiden, tenk det.
    Ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Ja...skulle gjerne ha flyttet inn i rødstua...en drøm og bo der:)
    Håper bordet dukker opp snart...
    nyt dagen
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  6. Ikea kan være grei slik ja! MEN min kjære har akkurat hatt verdens drøyeste erfaring med ikea-kaos, så jeg er ikke så imponert lenger! :P

    SvarSlett
  7. Hei Marianne.

    Føler meg deg i ventetiden for er det noe som er kjipt så er det nettopp å vente på noe man gleder seg til..
    Ha en fin Onsdag.
    Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.