søndag 29. august 2010

www.balkegaard.com

Balkebloggen har fått egen og lett nettadresse; http://www.balkegaard.com/
Her har jeg fått hengt opp bilder av de som har bodd i dette huset før oss; Gustav og Berthe, Nils og Helene, Gustav og Rita. (pluss mange snille barn av dem igjen;-)) Laget en liten lenestolplass i hjørnet på spisestua.
Vi venter gulvsliperen når som helst, skal få slipet og lyslakkert gulvet her.  Dette teppet er visst det samme som kong Olav hadde på kontoret sitt på slottet. 
Dette innlegget er også til trøst for snuppa Hege med bloggen la Ville de Mille som har fått slettet bloggen sin; ny nettside for henne er http://www.lavilledemille.com/ 

Nå skal vi  bort på selskap, så god lørdag fra

7 kommentarer:

  1. Noen engler er bare SKJØNNE;-)
    Kos deg i selskap:-D
    Klem, snuppa liitt lenger sør;-D

    SvarSlett
  2. så fint at du linker til hege sin nye blogg, stakker vennen, jeg skal gjøre det samme. ønsker deg en riktig fin lørdagskveld. vakre bilder nok en gang fra balke gård og skjønt med bilder av dem som har hatt garden. klem Monica

    SvarSlett
  3. Så kloselig med gamle bilder :)
    Ha en fin kveld!
    Klem Anette :)

    SvarSlett
  4. hei,
    nydelig der i din krok,fine bilder med røtter på Balke .
    ha det kjempekos i selskap.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Så flott den kroken ble :-)
    Ønsker deg en fiin kveld ! Linker selvfølgelig til Hege :-)

    Klemmer, Nostalgia

    SvarSlett
  6. Grattis med .com! Den skal jo til og med jeg klare å huske! *Gullfisk*
    Slipt og lyslakkert, det blir sikkert knallfint, gleder meg til å se! :D

    SvarSlett
  7. så koselig med bilder av tidligere beboere!
    koselig krok ja :)
    Håper du har en fin kveld!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.