fredag 1. januar 2010

Godt nytt år

-og takk for det gamle! Et lite tilbakeblikk på nyttårsfeiringen igår....Setra ventet kald og fossen...Men etter at to gassovner og tre vedovner ble brukt, var det 22 grader og bare velstand da vi kom opp!
SÅ var det fakkeltog, trivelig! Fullmåne og -7 grader. Del av kalkunen ble meget vel done kan man si...Peis og oppvarming er litt vrient;-)Etter maten var det gang rundt juletreet....Morsomt for ungene med den lille busken jeg fant ved utedoen;-)
Som dere ser, selvlagde lys og en gammel mugge....

Glade jul, På låven og Så går vi rundt.. Nissesangen sang vi tre ganger, lillemor elsker den sangen og synger med for full hals... Ikke mye gallaantrekk her, nei...Ulltøy på nyttårsaften 2009..
Så var det stjerneskudd...Eida Helene...
Henrik med fakkel...
Amalie med fakkel...
Så takk for det gamle, og for dere som skrev kommentar igår/dag, kjempetrivelig! Klem,


16 kommentarer:

  1. Så mange koselige bilder!! Ser ut som dere har hatt en kjekk nyttåraften!!! Godt nytt år til deg og dine!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  2. oj.for et sted å feire nyttår,
    måtte j være helt fantastisk der,deilig uten galla antrekk spør du meg.
    glade unger å voksne,ja en famile som har det fint.
    kan jo ikke være bedre,det er lykke på jord.
    å godt nyttår alle sammen.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Dette må bli en minnerik nyttårsaften for dere.Ønsker deg og dine et godt nytt år.Klem

    SvarSlett
  4. Å så koselig ;))
    ønsker deg og dine en flott helg ;))

    SvarSlett
  5. Huff ja det så kaldt ut, men når man kan varme opp er det jo ingen sak, ser nå virkelig ut som dere koste dere da.

    Godt nytt år til deg og dine, gleder meg til å følge bloggen din i 2010 også-

    klem i fra Eli

    SvarSlett
  6. Et riktig godt nyttår til deg:) Gleder meg til å følge deg videre i 2010 også!:) Klem Eli

    SvarSlett
  7. Så trivelig nyttårsfest;-)) Godt nyttår!

    SvarSlett
  8. Ja, det uformelle er ofte det beste! Herlig med nyttårsaften på sætra da - et fint sted å starte det nye året!

    Godt nytt år ønskes dere alle på Balke!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  9. Så koselig en nyttårsfeiring - en feiring som skaper gode minner for både store og små!!!
    Ønsker det et rikitig godt nyttår!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  10. Hei
    De røde gardinene med polkadotter er på kjøkkenet hos søster på Hamar.Kjøpt der tror jeg. Har et innlegg til ære for deg og Balke Gård på bloggen min i dag...heheh!

    Hilsen Ingun

    SvarSlett
  11. Så ut som en kjmpekoselig feiring dere hadde....sammen med hverandre..
    Ha en fin dag¨
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  12. Koselig måte å feire nyttårsaften på:)
    En fin helg til deg:)

    Klem

    SvarSlett
  13. Godt nytt år til dere også!! Så ut som en kald, koselig nyttårsfeiring..Ønsker dere alt godt i 2010! Vi blogges:-) Klem

    SvarSlett
  14. Så mange fine bilder!!
    Ser ut som om dere hadde en flott feiring!
    Herlige bilder av barna!

    Godt nytt år til deg og dine:)

    Jeg gleder meg til å følge bloggen din videre i 2010 også:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  15. Hei, og godt nyttår! Jeg har fått en award i dag, og den vil jeg gjerne gi videre til bl. a. deg og Balke! Du får hente den på Glassveranda når du har anledning. Ha en fortsatt fin kveld! :)

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  16. Nydelige bilder.
    Ser at Glassveranda ga deg en award, ups, du får den av meg også (som jeg også har fått av nydelige glassveranda):-) hehe.. Den ligger inne på siden min.
    Klem J.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.