tirsdag 19. januar 2010

Tulipaner i lange baner..

Tirsdag og godt igang med en spennende uke....  Hadde kjøpt inn tulipaner til helga, nå står de så fint og ønsker oss velkommen hjem fra jobb, skole og barnehage.  Dette emaljeskiltet som viser omsorg og morskjærlighet fant jeg hos Vintagepiken.  En kjedelig vase ble litt bedre med litt pynt.


Måtte også pynte kjøkkenet, "øya" fikk en bukett den også...


Og en til overs som jeg satte på hylla over skuvsenga på kjøkkenet.  Blomsterhilsen fra Marianne som skal til Oslo i morgen, spennende!:-)

14 kommentarer:

  1. Flotte er de :O)
    Tullipaner er liksom et "must" om dagen!
    Blir glad av å se på de der de står!
    Ha en flott dag i Oslo Marianne.
    Mumseklem fra Vibece

    SvarSlett
  2. Hei!
    Kom plutselig over bloggen din og leste deler av den. Kjempefin blogg og for et flott sted dere har fått dere:) Det virker så utrolig koselig hos deg:)

    SvarSlett
  3. Nydelige farger! Tulipaner er en blomst som har vokst på meg ettersom jeg har blitt eldre; før foretrakk jeg en bukett roser, men nå kjøper jeg heller tulipaner...(Roser er fortsatt en favoritt, men helst ute på en busk/et tre! Der gjør de seg best;)) det er jo ingen ulempe at de holder lenger også...Har dessverre ikke grønne fingre som faren min, så her i huset har jeg kjøpt inn noen kunstige planter;P - og så unner jeg meg heller en bukett friske blomster innimellom!
    Vakre vinterbilder under her, Marianne! Idag var det så flott lys på himmelen her da vi kjørte til skole og bhg., men jeg hadde jo selvfølgelig ikke med meg kamera:( Himmelen var lys rosa med noen få bommulsdott-skyer (eller hva det nå heter...). Nydelig!

    SvarSlett
  4. Må jo seriøst permittere de temmelig døde tulipanene mine nå etter inspirasjon fra både deg og andre bloggere idag.

    Ha en flott dag videre

    SvarSlett
  5. Hei

    Tulipaner er bare nydelig, men de to siste gangene jeg har kjøpt så vil de ikke sprette ut. De opfører seg merkelig.Jeg skjærer stilker og gir nytt vann, ingenting hjelper. Skal klage;-) Synd!
    God tur til Oslo!

    SvarSlett
  6. De er så nydelige! Jeg er litt blakk etter alt for mye brukthandel i det siste, så jeg kunne ikke ta meg råd til tulipaner! Meeeen så kom mamma og pappa på besøk og hadde med nydelige lilla tulipaner til meg! For å få mest nytte av bukken har jeg splitta den opp og satt noen her og noen der! Sååå fornøyd vettu! :)

    SvarSlett
  7. Herlige tulipaner - elsker dem!!!
    Så flott skuvseng du har, og så herlig du har gjort det i og rundt sengen. Har en drøm om å få en slik "i hus" jeg også, men må først finne plass til en..;o)

    Ønsker deg en fin uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  8. Herlige tulipaner og nydelige bilder :))
    Den skuvsenga di er bare vakker !!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  9. hei på deg.
    så herlige bilder,ja tulipaner kan vi bruke overalt,de gir så vår stemning,
    men her er det meldt om 40cm snø de nærmeste dagene,så det kan bli spennende på veiene våre,de er så dårlig å brøyte her i byen..
    såå gøy med oslo tur altså ,blir moro å se deg på tv igjen,
    du....hva skal du reklamere for.?hadde vært moro å vite vettu...
    ønsker deg lykke til,tenk å gøy opplevelse da,
    ha en herlig kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  10. Det er så herlig med tulipaner - og jeg elsker dem på denne tiden av året. Minner meg på om at snart er det vår igjen!!!!
    Kjempefine buketter, og så pynta det veldig opp med bare èn enkelt tulipan også!!!
    Ønsker deg en nydelig uke!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  11. Nydelige blomster i et nydelig hjem.
    Ha en fortsatt fin uke:)

    SvarSlett
  12. Så flott det ble...ingenting som pynter så mye som blomster! Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  13. Vakkert Marianne. Tulipaner må man ha om dagen. Lengter så etter våren, men nå sner de her igjen.
    Kos deg i Oslo.
    klem Kristin

    SvarSlett
  14. Koselige bilder :) Likte veldig godt det emaljeskiltet.
    HA en fin kveld videre!
    Klem Linda

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.