fredag 8. januar 2010

Førua 3

Da skal vi ta en siste tur inne i førua, vi går opp trappa til 2.etasje....bare gå først du..
Med kvist på loftsgangen blir det mange vinkler. Søt, liten dør til kottet. Inne på den ene soverommet er det malt lillablå, mot grått gulv og hvite lister og tak. Inne fra sovrommet med balkong, ser vi ut gjennom glassdøra. kaldt, minus 30,5 her nå... Til slutt en tur i kjelleren for å se hvor bred muren egentlig er.... På vei ut tok jeg noen bilder av vinduer og dører. Buer og småe vinduer i yttergangen, "glassgangen." Kan se hovedhuset herifra, de ligger ganske så nært hverandre.

God helg og takk for alle hyggelige kommentarer fra

6 kommentarer:

  1. WOW!! Utrolig fint!

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg :) Ønsker deg også en fiiin fredag! Stor klem fra Livy

    SvarSlett
  2. Hei Marianne!
    Så herlig kårbolig dere har også! Skjønner godt de gleder seg til å bo der de som skal inn ja! Skikkelig sjarm :O) Og som alltid - masse flotte bilder!
    Skjønner jeg ikke skal klage på mine 17.5 minus i dag ja, med 30 hos dere!
    Uansett - ha en flott helg! Og hjerteligste gratulasjoner med lille tulla :O)
    Stor mumseklem fra Vibece :O)

    SvarSlett
  3. Nydelig- og så mye historie i veggene:-)
    Takk for koselig hilsen-kos deg du også snuppa!
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  4. For en skatt dere eier. Følger mange forpliktelser og ikke minst jobb med et slikt sted.Godt noen har interesse for å ta vare på kulturarven vår;-))
    Fine bilder, og gratulerer med dagen som var!
    Ha en god dag!

    SvarSlett
  5. Nå ble jeg nyskjerrig ja, prøvde å google litt, men fikk fra masse "speica" peiser :O)
    Så hvis du vet noe lurt så er jeg lutter øre :O)
    Klem Vibece

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.