torsdag 21. januar 2010

Dukløsning for runde bord!

Hei og hå, da er jeg tilbake fra Oslotur, en utrolig morsom dag med innspilling i et p-hus i et par timer, før to interiørbutikker og så hjem til mine kjære igjen!  Første stopp var House of Oslo, der jeg fant denne nydelige engelen på Vika blomster...Ville ha en engel i høyden så da var denne et klart kjøp...
Kjøpte også denne brikken til glassklokka, eller fikk den rettere sagt, siden jeg storhandlet antrekk fra Cream hos herlige Gro på Himmelrommet, fantastisk butikk!
Der lette jeg etter hvit rund duk, noe de ikke hadde. Isteden ble det et laken som jeg la over spisebordet, og så en duk på skrå,-simsalabim;-) Alt dette hadde vi i huset, så ikke nytt alt jeg viser;-)


Siden det er midnatt er det ikke så godt strøket som det bør, tar det i morgen etter jobben:-)
Klærne er i "mine" farger, og har masse detaljer!  Hurra:-)



Men før jeg dro fra Oslo ble det Majorstua og Chibas og venner...Mmmmm...Kunne kjøpt hele butikken, salt og pepperbøssen i sølvplett er høyest på ønskelista nå!  Et emaljeskilt som jeg skal ha på kontoret mitt, samt en lillagrå jobbluse..Altså klær og interiør, som hånd i hanske!;-)  Klem fra




13 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en kjempe-gøyal rundreise, he he!
    Noe for "mor" er alltid lurt:-)
    Ha en fin dag Marianne, klem Hege.

    SvarSlett
  2. Takk for komplimentet vennen - skal nok få sydd en liten kjole til lillemor når jeg får "verkstedet" opp å kjøre!
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  3. DIN lillemor altså:-D

    SvarSlett
  4. Ja...det høres ut som du har hatt en riktig vellykket Oslo tur:)Og masse fint fikk du med deg hjem....herlig:)
    Kos deg med alt det nye du har fått deg...
    klem klem

    SvarSlett
  5. He he du må forklare meg nærmere hva du mente med bismak etter og sett gjenbruksbloggen min??:):)
    klemmer

    SvarSlett
  6. Hei høres ut som du har kost deg.
    Klart du kan ta deg en tur, fordi om det er et stykke unna. Får bakerovn til våren og skal ha kose kvelder med brød og diverse.
    Du får se om det ikke kan bli en tur da!
    Ha, ha., hadde vært veldig hyggelig i hvertfall.
    Ha en fin ettermiddag.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  7. Nå var det lenge siden jeg hadde vært innom deg, her var det mye lekkert. Høres ut som om du har storkost deg. Jeg har faktisk nettopp lagt en heklebrikke under klokken min jeg også, ganske skjønt. Klem fra Monica

    SvarSlett
  8. Rett og slett bra utbytte av den turen..masse fint!!
    Endelig kommer jeg inn til deg igjen,veldig koselig!!
    klemmer♥

    SvarSlett
  9. hei.
    åå så koselig du har hatt det,
    så nydelig en engel på kule,jeg har jo engle dilla.å madonnover dilla,hihihi.
    ble fint med laken å duk,herlig,jeg bruker laken på et vindu her,til side gardin å har en kappe fra jdl over,blir flott det.laken kan brukes til mangt,med litt blonde å stæsj,så vips er det noe annet.
    nå gleder jeg meg å se deg på tv altså,du sier fra?
    herlige klær.
    ønsker deg en fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  10. Mye lekkert Marianne.

    Ha en fin kveld og helg... Klem fra Anine

    SvarSlett
  11. Det virker som om du har en spennende og morsom jobb! Deilige plagg su har fått deg og en kjempesøt engel!!

    Ønsker deg er god helg!

    SvarSlett
  12. Så fint det ble på det runde bordet!
    Kreativiteten leeeenge leve :O)
    Nydelige skjorter og tunikaer du har kjøpt også, du har utrolig herlig stil :O)
    Ha en deilig søndag kveld Marianne!
    Mumseklem fra Vibece :O)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.