mandag 18. januar 2010

Award

Tusen takk for awarden, Cathrine- det varmer at du skriver:  Balke gård, hvor jeg finner DRØMMEN MIN om egen GÅRD satt ut i livet!!   Kom gjerne innom:-)


Samme med awarden fikk jeg utfordring: Fortelle 7 ting om meg selv...

1.Jeg har klippet med kort i nakken i helga... 
2.Jeg klipte øyenvippene mine da jeg var liten, trodde de også ble fyldigere og lengre av det;-)
3.Gift for 2.gang. (og siste;-)
4.Utpreget b-menneske (og sosial:-)
5.Drikker kun Pepsi Max i helgene-"stolt":-)
6.Har blitt spurt om å delta i reklamefilm nå..
7.Er elendig på å skrive kommentarer, så beundrer de som orker å gjøre det hos meg,-TAKK!

Og som alltid, denne awarden og utfordringen går til akkurat deg som leser dette.  Jeg synes det er så utrolig mange flotte blogger derute, så værsågod!


8 kommentarer:

  1. gratulere med adward Marianne,
    hihi så du klipte øyevipper som barn du,grodde de ut igjen altså?
    oj så gøy,kanskje vi får se deg i reklame film da,spennende,
    godt å komme inn på Balke gård igjen,ble bekymret jeg,for det er så moro å følge deg og den nydelige gården,
    ha en fin dag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Hei og gratulerer med awarden, Marianne :o) kjekt å bli litt mer kjent med deg også. Spennende at du skal være med i en reklamefilm da :o) Ellers så har du lagt ut utrolig mange flotte bilder av huset, mye flott her - drømmer meg litt bort :o) Ønsker deg en fortsatt stålende uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  3. SÅ vel fortjent Marianne!
    Hmm, øyevippene er tilbake håper jeg,fniis!
    Kjekt å bli enda bedre kjent med deg:-)
    Ha en fin dag, klem Hege.

    SvarSlett
  4. Hei Marianne.
    Gratulere med awarden!
    Ha en fortsatt fin kveld.
    klem Kristin

    SvarSlett
  5. Gratulerer med awarden, Marianne! Den har du fortjent for du er virkelig kreativ - finner alltid så mye inspirasjon her inne hos deg!!
    Og så var det kos å bli litt mer kjent med deg!
    Ønsker deg en flott uke!
    KLem fra Lunalu

    SvarSlett
  6. Hei igjen!
    Klart jeg ville følge! Du har så nyelige bilder, og skriver så koselig.
    Bor også på gård, så her var det litt kjennelig. Enig i at kårbolig er litt ladet, men hos oss har det huset alltid hett gamlestug. Så slapp vi det problemet.
    Ha en god kveld!

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med vel fortjent award!! Og godt å høre at du har kuttet ut pepsi max i uken:) Hehe, det kan ikke jeg skryte av nemlig:)

    Ha en fin uke Marianne:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  8. Hei Kjære Marianne. Gratulerer med award'n - vel fortjent! Så spennende med reklamefilm da... :) Du greier nok det flott også du, så medievant som du er blitt :) Gleder meg til å høre masse over en kopp kaffe (ikke pepsi max ;) - med mindre vi sees en fredag da, hi-hi)Fortsatt god uke! Klem Hege L

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.