mandag 4. januar 2010

Sterke kontraster i livet...


God kveld, og spesielt takk til Hege og Hanne som har skrevet kommentarer (husfrueklubben, jeg er positivt rystet:-)) Jeg må bare si at dette er en utrolig koselig hobby, så anbefaler blogging for deg som er sosial, hjemmekjær og vil omgås de som gjør deg godt! Ta utfordringen om du ikke har din egen blogg! Vel, dette nydelige skjerfet eller løper som jeg har brukt det som, kom under juletreet. Fra (og et vegnavn). jeg ante ikke hvem det var fra, så har lurt siden julaften...Men tilslutt ble det gulesider.no og min kjære brors navn kom opp. Skjønte jo at det ikke var han, så takket hans kjære Torill. Men hun hadde kjøpt det på en messe. Uansett, det var utrolig fint, med den engelen og så forseggjort kanthekling! Takker! Over står denne lysekrona jeg er litt usikker på om jeg har blogget før:-)

Ellers har vi kost oss, Henrik og en kompis kjørte jeg på slalåm mens jentene og jeg shoppet i Elverum,-herlig! Tidlig krøkes, ja. Ble svele på Ica og klær og støvletter. Men NÅ er det hverdagen, fullt kjør fra i morgen med prosjekter for å ned trafikklulykkene! Dessverre en dødsulykke i Ringsaker igår, vi hadde 0 drepte i trafikken der ifjor, men tre dager inn i det nye året døde en 49årig mann...Tragisk. Store kontraster til min pådekking av bursdagsbordet til Eida Helene. Så ja, livet er skjørt.... Stearinlys har fått en serviett og decoupagelim på seg, samme som under suppeskålene. Her er det rosa og roser, vårstemning i englestua etter at jula er forsvunnet. Ønsker deg en best mulig kveld/dag, klem

6 kommentarer:

  1. hei på deg.
    å så vakkert et skjert/løper du har fått,
    noe så nydelig.
    ja livet er skjørt.håper flk kjører forsiktig m dagen,særlig når nå alle barna skal på skoleveien igjen.
    ikke bare med all den snøen inntil veien,barna har ikke all verdens plass i trafikk bilde da.
    nydelig dekt bord.
    ønsker deg en god natt.
    natta klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Hei, så fint innlegg!

    Natta natta.
    Emma

    SvarSlett
  3. Så fint den løperen var! :-)

    Ja, livet er skjørt! Jeg vet faktisk hvem han er via barna hans. Helt ufattelig tragisk og jeg har vært ganske satt ut av det i dag. Det er så meningsløst.

    SvarSlett
  4. Så fin den var,sånn kunne jeg godt tenkt meg også;))
    Ja jeg er en hjemmekjær person,jobber jo så mye så ,først og fremst må min rest tid gå til mine her i huset;))
    Jeg finner mye glede av å blogge,moro er det !
    god klem fra meg til deg

    SvarSlett
  5. Engler er herlig...
    Hverdager er også greit, egentlig. Det er jo dem som er livet, ikke sant?
    Full fart, men det er viktig å stoppe opp litt innimellom også...
    Gratulerer på forskudd til minstejenta - husker sikkert ikke på det på selve dagen.
    Herlige bilder og deilig tekst på bloggen, som vanlig. Husk - jeg følger med deg!
    God hverdagsklem fra kalde Dokka

    SvarSlett
  6. Hei og riktig GODT NYTTÅR til deg!!!

    Ja, da står et nytt og ubrukt år fremfor oss - kjenner faktisk det kribler litt..! Ingen nyttårsforsetter her hos meg , men, mange mange planer.... ;o)

    Ha en strålende uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.