onsdag 27. januar 2010

Større sofabord..

..må til fant vi ut på lørdag.  Med 5 i familien, blir det knapt med det lille sofabordet som har vært der til nå.  Det kom på Amalie sitt rom, og så henta vi det jeg kjøpte på finn.no i fjor og malte og sagde og spikret litt på... -Dere husker kanskje; det var lille Jensemann...? Det er et stort bord, men det er praktisk...Uvant tankegang, ja..;-)

Oppå er det en liten duk fra Chicas og venner, brodert rose på.  Egentlig en tøyserviett som jeg har under tinnfatet slik at det ikke blir striper på plata.Englene fra Papaver er på plass.-)Så bøyer vi oss ned til bena, først hjula på sofaen.....og så bordet...
Ellers har jeg nevnt det reklamefilmoppdraget jeg var på i Oslo forrige uke, har fått filmsnutten til godkjenning....help...

Siden dette er så langt fra det jeg egentlig "tør", så må jeg få noen dager til før jeg offentliggjør hva det går ut på...Men filmopptaket ble ok det, er jo slik jeg er,-turboLaila;-))  Nå skal jeg pakke inn en liten gave til min kjære svigerinne som fyller år, syns gavepapiret er en gave i seg selv:-)  Tenk det som tapet på en vegg...  Vel, vi snakkes, takk for alle dere som legger igjen hilsner, jeg setter sånn pris på hver og en av dere,-takk!!  Tårnfrid har litt liten tid om dagen til å takke og blogge, beklageligvis..Mye som skjer på jobb og utenom, men snart helg!!  God natta fra





9 kommentarer:

  1. Heisann Marianne.
    Så morsomt med reklamefilm da!! Det hadde vært spennende å se! Det ser jo profft ut på bildet i alle fall:)

    Kjempefint salongbord:)

    Ha en fortsatt fin kveld:)
    Klem Linda

    PS
    Imponerende at du har kuttet ut P Max i uken!!

    SvarSlett
  2. så spennende..lykke til,går sikker kjempe greit,1000%blir spennende å å se ;))
    gleder meg !
    bordet var kjempe koselig;))
    god ny dag til deg
    klem fra meg

    SvarSlett
  3. Ja gjenbruk er tingen, samtidig som det kan gi variasjon. Har sett et par snutter på skjermen idag, men ingen så lang som din, blir spennende altså! god natt! Klem Hege

    SvarSlett
  4. Bordet var jo veldig fint :o)

    Artig-spennende med den reklamesnutten da .. stå på :o)

    Ha en super torsdag - klem!

    SvarSlett
  5. Praktisk, skjønner du, det er et ord som tvinger seg fram for de fleste av oss etter hvert som hverdagskavet fester grepet. Og så blir det kanskje litt borte igjen når hurven og horven flytter hjemmefra.
    Ellers får du si som Pippi Langstrømpe:
    "Det har jeg aldri prøvd før, så det tror jeg sikkert at jeg kan klare."

    Lykke til!

    SvarSlett
  6. Skikkelig vellykket og gjennomført på stua di nå:) og kjempespennende med den reklamefilmen...som jeg håper vi får se etterhvert:)

    Ha en fin torsdag da "Tårnfrid"

    SvarSlett
  7. Jeg er i alle fall spent på å høre mer om det der!! :D

    SvarSlett
  8. Oj.Spennende med filmopptak ! Gleder meg til å se mer:)

    Line

    SvarSlett
  9. Nei nå gir jeg meg over! Du har jammen meg flere jern i ilden enn...Så utrolig artig med reklamefilm!!!!!!!!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.