søndag 24. januar 2010

Helgekos


Hei og takk for koselige hilsner, det er så kjekt å høre fra deg!  Her har helga gått med til fredagskos, håndballcup (Henrik), bursdagsselskap, skiturer og svømmebassengtur for å nevne noe.  Var så morsomt, nå begynner lillemor å skjønne dette med lørdagsgodt, så Amalie og Henrik lager istand 3 skåler med lørdagsgodt, og så sitter de der og øver henne opp til tålmodighet:-)  Stor stas da barne-tv begynte og godtet kunne inntas!  Vi elsker levende lys, så hadde kun det på stua lørdagskvelden.  Denne lykta skal egentlig stå ute i gangen, men ble tatt inn for kvelden.

 Disse glassene gir et utrolig fint skinn, strålene deles opp og spres så skjønt utover.




Gode reker m.m. til MGP, og jeg klarer meg fortsatt med kun å drikke brus i helgene, hurra:-)
Da er det bare å håper på og ønske en fin uke til deg, mvh 




Og for dere som ser etter stukkatur og rosetter, sjekk denne siden: Deco systems

11 kommentarer:

  1. Koselige bilder, og oj, det er lenge siden jeg fordele godteri og passet barnas aktiviteter!
    Eller, det er ikke så mange år siden, men det føles slik.
    Nå er jeg mer en "fikse-sentral når ungene ringer fra sine studiesteder.
    Mamma er god å ha, uansett alder!
    Ha en fin søndag kveld!

    SvarSlett
  2. Høres så koselig ut, Marianne!! Så koselig med lørdagskos, barnetv og masse levende lys!! Vi har også hatt en hyggelig helg med besøk av venner, barnebursdag og i dag; skitur i marka:) Lillbror satt mer på hytta og spiste kjeks enn kan gikk ski, men *smiler*

    Ha en fortsatt fin kveld!!

    Klem
    Anette:)

    p.s. så flink du er som bare drikker brus i helgene, Marianne!!!

    SvarSlett
  3. Hørtes ut som en fin fin helg! Koselige bilder du viser også! Ønsker deg en deilig uke. Linda

    SvarSlett
  4. Høres ut som en koselig lørdagskveld :)

    Ønsker deg en fin søndag. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  5. Koser dere dere se` :O)
    Så flink du er, ikke brus annet enn i helgene, øver veldig på deg jeg også, men er ikke så flink som deg desverre :O)
    Ha en fortsatt flott søndags kveld da, og god uke start!
    Mumseklem fra meg :O)

    SvarSlett
  6. Så fine bilder, ser ut som dere har hatt en kjempefin helg! Jeg er på 3 dagen uten å smake brus i dag, og da har jeg drukket flere liter til dagen i åresvis.. Skikkelig hodeverk.. Håper jeg klarer å slutte!

    Ønsker deg en fin ny uke!

    Klem Johanna

    SvarSlett
  7. Å herregud!! Det var godt å høre:-) Ser fram til neste uke jeg da!

    Johanna

    SvarSlett
  8. hei i stua.
    så koselig dere har det der ,med bare levende lys blir det stemning.ja disse barna gleder seg stort til lørdag å godteri,mini barebarn har strålene ansikt når de sier,mommo i dag er det lørdag...
    så herlig,
    nydelig den lampen som sprer lys.
    ønsker dere en flott kveld.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  9. SÅ koselig det ser ut-slike kvelder er GULL verdt
    :-)
    Ha en fin uke vennen, klem Hege.
    PS!Good luck..., fniis!

    SvarSlett
  10. Herlig helgekos hos dere også.Det er så godt å ha sin egen fine familie...så heldige vi er!!
    klem

    SvarSlett
  11. Så ut som dere koste dere i helgen=)
    Levende lys gir noe ekstra!
    også må du jo være utrolig flink om du klarer å drikke kun i helgen... Hilsen en som sitter fast i pepsi-fella;-)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.