mandag 31. august 2009

Mandag...

Og ny uke etter sosial helg! Her er grunnet til at jeg ikke har blogget i helga:


Alle disse har bodd hos oss fra fredag til søndag,-26 stykker!!! Vi er 6 venninner fra barneskolen (som har gått på ungdomsskolen, videregående og universitet/høgskole sammen) og som møtes en gang i året! Etter alle disse årene har vi blitt flere uten å ha truffet alle hverandres barn/menn. Hver familie fikk et rom hver, sodd på stabburet, reker i spisestua, pølsefest på tunet, crosskjøring, båtturer på Balkesjøen, barnedisco, latter og gitar og sang for å nevne noe! Gjett om vi har kosa oss! Med så mange barn var det en glede å se at alle fant en eller to å leke med, ikke noe klaging eller syting i det hele tatt! Bare fornøyde barn, følgelig fornøyde voksne som mimret og lo til langt på natt, før frokosten stod klar noen timer senere;-)Her er barna samlet, et spenn fra 8 mnd til 11 år! Jeg har en dag igjen før jobb, hvordan skal dette gå?:-) Klem i natten fra

9 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig!
    Tenker meg at dere har hatt ei superfin helg ja!
    Kos deg med siste dag før jobb...

    SvarSlett
  2. Så hyggelig! Og så flott å kunne ha mulighet til å samle sammen så mange!
    Ser ut som dere har hatt en super helg:)

    Ha en fin uke!
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Å hei å hopp det var ikke småtterier, ligger en liten utfordring på bloggen min til deg og din herlige blogg. Klemmer på vei...

    SvarSlett
  4. WOW, for en gjeng! Så hyggelig at du har klart å samle alle. Dere har jo virkelig flott tomleplass også da. Ser ut som om dere har hatt det hyggelig, både store og små:)

    SvarSlett
  5. Så kjekt dere har hatt det!
    Skjønner at du ikke har hatt tid til blogging ja...hehe
    Klem

    SvarSlett
  6. så utrolig hyggelig dere må ha hatt det i helgagodt med gammelt vennskap som holder leenge...

    fra sylvia

    SvarSlett
  7. Det hørtes og så veldig koselig ut. Godt at helgen din har vært så fin.

    SvarSlett
  8. Wow, det var ikke småtterier. Det hørtes veldig koselig ut.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Det så virkelig trivelig ut! Morsomt at gamle venner kan treffes og fortsette vennskapet som før, selv om man kanskje sjelden treffes!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.